ستاد بازآفرینی شهرستان نکا برگزار شد

ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان نکا با حضور فرماندار ، بخشدار سرپرست معاونت بازآفرینی شهری ومسکن ، شهردار و روسای ادارات و دستگاه های عضو ستاد در شهرداری نکا برگزار شد. به گزارش حرف آنلاین، مسیح ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی نکا یادآور شد: بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه […]

70899

ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان نکا با حضور فرماندار ، بخشدار سرپرست معاونت بازآفرینی شهری ومسکن ، شهردار و روسای ادارات و دستگاه های عضو ستاد در شهرداری نکا برگزار شد.

به گزارش حرف آنلاین، مسیح ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی نکا یادآور شد: بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء بهسازی، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاهها برای تحقق این امر لازم و ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نکا با  بیان اینکه نکا بیش از  118/3  هکتار بافت فرسوده مصوب دارد در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات  مطالبی را ارائه کرد.

وی یادآور شد: شهرستان نکا دارای 118  هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیررسمی عباس آباد ( مهرگان ) می باشد که منطقه عباس آباد یکی از معضلات شهری  نکا بوده و توجه و هماهنگی کلیه ارگان ها و دستگاهای متولی  در حل این مشکل و معضل میتواند تاثیرگذار باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مقوله مشارکت های مردمی در راستای بازآفرینی شهری پایدار، نقش آفرینی مردم و نهادهای مدنی را مهمترین رکن در زمینه ارتقای زندگی در محلات هدف دانست.