دعوای رسانه ای بر سر عامل اخراج پادگان!

حرف آنلاین: دعوا بر سر باعث و بانی اصلی خارج گشتن پادگان شهید فرامرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز شهر ساری، حسابی! بالاگرفته است. هفته قبل بود که رسما اعلام گردید پادگان ارتش در میدان امام حسین(ع) ساری به خارج از شهر انتقال یافته است. اعضا شورای اسلامی شهر ساری به همراه شهردار، فاتحانه! […]

حرف آنلاین: دعوا بر سر باعث و بانی اصلی خارج گشتن پادگان شهید فرامرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز شهر ساری، حسابی! بالاگرفته است.

هفته قبل بود که رسما اعلام گردید پادگان ارتش در میدان امام حسین(ع) ساری به خارج از شهر انتقال یافته است. اعضا شورای اسلامی شهر ساری به همراه شهردار، فاتحانه! پا به این پادگان گذاشتند . این ورود فاتحانه با همراهی اصحاب رسانه و خبر هم بود تا همه اهل عالم از این فتح مطلع شوند. اکنون بعد از چند روز گذشت از ورود اعضا شورای شهر ، برخی افراد در گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر اینکه نقش دو نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در این مورد مشخص و شفاف است را مطرح نمودند. از سوی دیگر برخی از حامیان شهردار جوان ساری در سخنانی با انتقاد از دیگران ، عنوان نمودند که این موضوع تنها توسط شهردار ساری محقق گشته است. اخیرا هم رئیس شورای اسلامی شهر مرکز استان با انتقاد شدید از شایعات مختلف ، بصراحت اعلام کرد که این فقط از شهردار فعلی بر آمد که به چنین کار مهمی بپردازد و پادگان را به بیرون از شهر منتقل کند. ظاهرا حامیان یکی از دو نماینده فعلی مردم ساری با حضور در فضاهای مجازی ، بسرعت در حال گسترش این موضوع هستند که علت اصلی خروج پادگان پیگیرهای نماینده مدنظر آنان است. به نظر می رسد ادامه این نوع واکنش ها از سوی دو طرف ماجرا باعث خواهد شد که شاید به اصل تلاش برای ایجاد فضائی آرام در محوطه سرسبز پادگان شهید فرامرزی ساری برای خانواده ها ، آسیب جدی وارد شود.