دست از سر این فرماندار بردارید!

حرف آنلاین:  احتمالا با روندی که در یکی از فرمانداری ها در پیش گرفته شده، سکان فرمانداری تا زمان نفس کشیدن فرماندار می بایست در دست او باشد. به گزارش حرف، در حالی که چند ماه قبل خبر سکته فرماندار یکی از شهرهای ساحلی در رسانه ها بازتاب داده شد اما گویا بیماری مورد نظر […]

حرف آنلاین:  احتمالا با روندی که در یکی از فرمانداری ها در پیش گرفته شده، سکان فرمانداری تا زمان نفس کشیدن فرماندار می بایست در دست او باشد.

به گزارش حرف، در حالی که چند ماه قبل خبر سکته فرماندار یکی از شهرهای ساحلی در رسانه ها بازتاب داده شد اما گویا بیماری مورد نظر همچنان با فرماندار مذکور در اخوت کامل به سر می برد!  تصور اولیه این بود که با توجه به شرایط حاد جناب  فرماندار  ، مقامات ذی صلاح اقدام به معرفی فرد جدید نمایند اما ظاهرا از آنجائیکه رداء فرمانداری تنها بر قامت فرماندار بیمار می آید! لذا مقامات مافوق همچنان  اصرار به  حضور  این فرد در سمت فرمانداری دارند. فرماندار تازه از کما برگشته  وقتی مطمئن شد صندلی او به هیچ صورتی به فرد دیگری واگذار نخواهدا شد مجدد به کما رفت تا همچنان در عالم ماورا پیگیر امورات شهرستان باشد.  به راستی منطقی نیست که هر چه زودتر فرد جدید با روحیه و انرژی تازه معرفی شود و سکان امورات شهرستان را در دست بگیرد؟!