درخواست آیت الله طبرسی از رئیس جمهور

حرف آنلاین:‌رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه حدود ساعت 11 وارد استادیوم شهید متقی ساری شد. ابتدا آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن خیر مقدم در سخنانی کوتاه از مسائلی را مطرح کرد. به گزارش خبرنگار حرف مستقر در ورزشگاه شهید متقی، نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به رئیس جمهور با اشاره […]

حرف آنلاین:‌رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه حدود ساعت 11 وارد استادیوم شهید متقی ساری شد. ابتدا آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن خیر مقدم در سخنانی کوتاه از مسائلی را مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار حرف مستقر در ورزشگاه شهید متقی، نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اینکه مازندرانی ها در انتخابات رای بالایی به شما دادند، گفت: وضعیت اشتغال در استان بسیار مشکل آفرین است و در هر خانه ای چند بیکار وجود دارد که امیدواریم این مشکل برطرف شد. آیت الله طبرسی با بیان اینکه راه های مازندران فقط برای مازندران نیست، تصریح کرد: جاده های مازندران بین المللی است و سالانه میلیون ها سفر و زائر دارد. وی افزود: جاده های استان جاده هایی که باید باشد نیست، بخصوص کمربندی های شهرها مشکلات بیشتری دارند.
امام جمعه ساری به موضوع منطقه آزاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد نیز برای استان مفید است ولی نباید سبب دوگانگی شود. وی با اشاره به اینکه مردم غرب استان نیز علاقه مند بودند که با شما دیدار داشته باشند، گفت: به دلیل کمبود وقت این امکان بوجود نیامد ولی وزرا به این مناطق می روند و مشکلات مردم را بررسی می کنند.
استاندار مازندران نیز در سخنان کوتاهی از پایبندی خود به شعار رئیس جمهور در دوسال اخیر اشاره کرد و گفت: اخلاق مداری را در راس امور قرار دادیم و از دروغ پرهیز کردم. ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه در شورای اداری به مشکلات و نیازهای مازندران خواهم پرداخت، تصریح کرد: من در برف و سرما و خشکسالی در کنار مردم بودم و سعی کردم که در کنار آنان باشم.
پس از سخنان استاندار گروه موسیقی محلی به اجرای سرود و سپس رئیس جمهور به سخنرانی پرداخت.