«حسین‌زادگان» معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران شد

محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان احمد حسین‌زادگان را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار و سمیه قاسمی‌طوسی را به‌عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری معرفی کرد. استاندارمازندران در این جلسه  از آنچه که فشاربیرونی برمدیریت ارشد استان برای تغییرمدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی اعلام شد، انتقاد کرد. محمد […]

محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان احمد حسین‌زادگان را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار و سمیه قاسمی‌طوسی را به‌عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری معرفی کرد.

استاندارمازندران در این جلسه  از آنچه که فشاربیرونی برمدیریت ارشد استان برای تغییرمدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی اعلام شد، انتقاد کرد.

محمد اسلامی گفت : با تغییر مدیریتی و جابجایی مدیران مشکلی حل نمی شود وانتصاب استاندارجدید صرفا برای انجام تغییر مدیریتی خلاصه نمی شود. وی افزود:علاوه برآن تمام تغییرات مدیریتی استان دراختیاراستانداران نیست و تغییر مدیران کل دستگاه های اجرایی باید از سوی وزارتخانه با برنامه ریزی وزارتخانه ای انجام شود.

به گزارش ایرنا، نماینده عالی دولت درمازندران اظهارداشت: استانداران صرفا درانتصاب جدید درصورتی که ازآنها نظرخواهی نشود،می توانند مدیران جدید را نپذیرند ودخل و تصرفی درتغییرمدیریتی به معنایی که از سوی برخی در فضای مجازی بیان می شود درحیطه اختیارات استاندار قرار نمی گیرد. اسلامی همچنین با اشاره به بیان برخی اظهارنظرها پیرامون بلاتکلیفی مدیران با انتصاب استاندار جدید افزود : هیچ مدیری در این خطه شمال کشور با انتصاب مدیریت ارشد استانی در بلاتکلیفی قرار ندارد و کارها نیز طبق برنامه پیش می رود.

** تحول در نگاه جایگزین تغییر در مدیریت

استاندارمازندران گفت : ما برای اجرای طرح های توسعه و تحول نیاز به تغییر نگاه مدیران و جامعه داریم و با تغییر صرف مدیریتی توسعه و تحول ایجاد نمی شود. اسلامی افزود : ما باید بیان کارآمدی و یا ناکارآمدی مدیران ارزیابی عملکردی داشته باشیم و صرف بیان مدیران ناکارآمد وکشاندن آن به فضای مجازی وافکارعمومی نمی توان به نتیجه مطلوب رسید. وی اضافه کرد:ملاک ما برای مدیران کارآمد همگرایی مدیریتی و پیشبرد اهداف سازمانی ، استانی و پاک دستی مدیریتی است و مدیرانی که این ملاک را نداشته باشند،قطعا با آنها ادامه همکاری نخواهیم داد.

نماینده عالی دولت درمازندران گفت که ما برای توسعه این استان ، نظام مدیریتی همگرا نیاز داریم که بتوانند برنامه های توسعه ای را پیش ببرند واین روند درداخل استان ایجاد شد. اسلامی افزود:درشرایط فعلی با ایجاد نظام مدیریتی همگرا باید تفویض اختیاربه مدیران رده پایینی و شهرستانی صورت گیرد و این روند کاری نیز از سوی استانداری اجرایی شد و سایر مدیران نیز باید این تفویض اختیار را انجام دهند. وی با اشاره به افزایش اختیارات استانداران با دستور دولت ، هدف اصلی دولت در این اقدام را چابک سازی استان ها برای توسعه و پیشرفت اعلام کرد.

اسلامی بدون اشاره به این که چه اختیاراتی به استانداران واگذار می شود ، افزود : هدف دولت از افزایش اختیارات حاکمیتی استانداران برای اجرای سیاست های اقتصادی مناسب در استان ها است و با این رویکرد تمام اختیارات حاکمیتی به استان ها واگذار شد.نماینده عالی دولت در استان مازندران اضافه کرد : مدیران دستگاه های اجرایی در استان ها نیز باید برای تسهیل در کارکردها و کاستن بروکراسی اداری اختیارات خود را به شهرستان ها تفویض کنند.

وی با انتقاد از عملکرد سنتی دستگاه های اجرایی ، مقاومتشان را در تفویض اختیار به شهرستان ها برخلاف سیاست های دولت و کاهنده سرعت توسعه استانی برشمرد.اسلامی شاه کلید توسعه اقتصادی را اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد مردمی ،درونزا ،صادرات محور و دانش بنیان دانست و اظهارداشت که در سال آینده تمام برنامه های اقتصادی در استان ها نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود.

*رزومه معاون سیاسی امنیتی جدید استانداری مازندران:

حضور در جبهه و عضویت در گردان های عملیاتی لشکر ویژه 25 کربلا و کارشناسی  ارشد  در رشته علوم سیاسی  گرایش مسائل ایران از دانشگاه تهران -کارشناسی  علوم سیاسی از دانشگاه تهران -آموزش دوره مدیریت زمان از سوابق علمی و انقلابی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران است .

همچنین در کارنامه فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی  وی می توان به – معاونت اداره کل بهزیستی مازندارن –  فرماندار نوشهر- فرماندار ساری –  قائم مقام مرکزو مدیرکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان مازندران –  عضو ستاد عالی برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام جهانی و جام بین المللی تختی –  عضو شورای راه اندازی بورس منطقه ای مازندران –  عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران –   مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام ارتباطات  لیگ برتر کشور –  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوژن لیگ دسته یک سراسری کشور-  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مازیران لیگ دسته دو سراسری کشور –   عضو هیئت رئیسه فدراسیون اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران –  رئیس هیئت ورزش های رزمی استان مازندران –  ریاست اداره بهزیستی شهرستان  ساری –  ریاست اداره بهزیستی شهرستان بهشهر –    مدرس مرکز آموزش مدیریت دولتی منطقه شمال کشور-  تدریس درس حقوق اساسی در دوره آموزش های بلند مدت مرکز آموزش مدیریت دولتی منطقه شمال کشور-  تدریس دروس تاریخ مطبوعات و شناخت مسائل سیاسی اجتماعی ایران در دوره ی آموزشی کوتاه مدت –  تدریس ریشه های انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد واحد قائمشهر نام برد .