توزیع فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درمیان مسافران مسیر راه‌آهن شمال و قطار ساری به مشهد توزیع شده است. احد جاودانی اظهار کرد: در فراخوان سیزدهمین  جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) که تابستان سال جاری برگزار می‌شود، زائران در داخل قطارها،با نوشتن […]

1

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درمیان مسافران مسیر راه‌آهن شمال و قطار ساری به مشهد توزیع شده است.

احد جاودانی اظهار کرد: در فراخوان سیزدهمین  جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) که تابستان سال جاری برگزار می‌شود، زائران در داخل قطارها،با نوشتن دل‌نوشته‌ای به امام هشتم (ع)، در این رضوی شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این جشنواره  فراگیر را با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم به‌ویژه امام رضا(ع)، تکریم تولیدگنندگان و پدید‌آورندگان آثار برتر فرهنگی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا(ع )،در  چهار گروه سنی کودکان هفت تا 10 سال، نوجوانان 10 تا 15 سال، جوانان 16 تا 31 سال و بزرگسالان 31 سال به بالا برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: همچنین به همت ستاد راهیان نور، جمعیت هلال‌احمر و سازمان تبلیغات مازندران، فراخوان جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در اختیار زائران راهیان نور، گردشگران  نوروزی و معتکفان قرار گرفت.

به گزارش فارس، دبیر این جشنواره  افزود: با توجه به تردد زائران حرم ملکوتی و نیز اعزام زائران کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد راهیان نور و  جمعیت هلال‌احمر استان، فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی  نامه‌ای به امام رضا (ع) در قالب بسته‌های فرهنگی در  اختیار گردشگران و زائران راهیان نور قرار گرفت.

جاودانی افزود: فراخوان جشنواره امسال در سراسر کشور و سایر کشورهای جهان توزیع خواهد شد و دل‌نوشته‌های علاقه‌مندان در حال دریافت است.