استاندار مازندران وارد میدان شد!

حرف آنلاین: در روزشماره قبل روزنامه حرف در مورد عدم توجه یک اداره کل به بخش خصوصی، استاندار مازندران شخصا وارد این موضوع شده است. مطلبی تحلیلی در مورد ممانعت و مقاومت سازمان حج و زیارت استان در برابر ورود بخش خصوصی  در زمینه دایر نمودن پرواز مستقیم ساری به نجف در روزهای یکشنبه به […]

حرف آنلاین: در روزشماره قبل روزنامه حرف در مورد عدم توجه یک اداره کل به بخش خصوصی، استاندار مازندران شخصا وارد این موضوع شده است.

مطلبی تحلیلی در مورد ممانعت و مقاومت سازمان حج و زیارت استان در برابر ورود بخش خصوصی  در زمینه دایر نمودن پرواز مستقیم ساری به نجف در روزهای یکشنبه به چاپ رسید که شنیده شد دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران نیز به این مضوع واکنش نشان داده است. طبق شنیده ها مراجعه ای در ارتباط با همین موضوع ابتدا به دو تن از معاونین استانداری مازندران می شود که البته با همراهی دو معاون مورد اشاره ، موضوع به اطلاع استاندار مازندران می رسد. دکتر فلاح در مواجه با این موضوع ضمن تاکید بر حمایت مجموعه استانداری از حضور فعال بخش خصوصی در حوزه های مختلف، بی درنگ دستور رفع موانع موجود بر سر حضور بخش خصوصی در موضوع مورد اشاره را می دهد. اقدام استاندار و معاونین وی در این ارتباط از این حیث قابل تقدیر است که این حرکت از عزم جدی مدیران ارشد استان برای عملیاتی نمودن تفکر حضور فعالانه بخش خصوصی به عرصه های مختلف حکایت دارد که البته این عزم مدتهاست که به عنوان مطالبه بسیار ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از دستگاه اجرائی مطرح است. امید که مدیران دستگاههای مختلف استان با تاسی به حرکت اخیر استاندار مازندران ، راه برای ورود بخش خصوصی به عرصه های مختلف را هموارتر کنند.