اخراج از شورا ،شاید در وقتی دیگر!

حرف آنلاین: ظاهرا اجرای احکام مربوط به چند عضو یکی از شوراهای شهر استان تا این لحظه همچنان در هاله ای ابهام قرار گرفته است! به گزارش حرف، طبق شنیده ها  با وجود آنکه حکم مربوط به دو تن از اعضا شورای اسلامی یکی از کلان شهرهای استان صادر گردید اما ظاهرا اجرای آن به […]

حرف آنلاین: ظاهرا اجرای احکام مربوط به چند عضو یکی از شوراهای شهر استان تا این لحظه همچنان در هاله ای ابهام قرار گرفته است!

به گزارش حرف، طبق شنیده ها  با وجود آنکه حکم مربوط به دو تن از اعضا شورای اسلامی یکی از کلان شهرهای استان صادر گردید اما ظاهرا اجرای آن به وقتی دیگر واگذار شده است. وقتی که فرارسیدن و یا هرگزفرانرسیدن آن در سر پنجه  عدالت طلبی! برخی از حضرات قرار دارد. اینکه برخی اعضا شورا از سر تحولگرائی! به برخی امور تفننی! غیرمجاز روی می آورند اگرچه در جای خود بسیار قابل تامل است اما اکنون جای بحثش در اینجا نیست  لیکن  سوال مشخص در این ارتباط این است که چرا  مرجع ذی صلاح از اجرای قاطعانه حکم مورد نظر سرباز می زند؟! از سوی دیگر ظاهرا طبق قانون حضور چنین افرادی در شورا محلی از اعراب نداشته و آنان می بایست هر چه سریعتر از شورا خداحافظی کنند  اما چرا دستگاه اجرائی ارشد شهرستان که معمولا خواندن! غزل خداحافظی دوستان! از شورا  با اوست ولی این موضوع را به امروز و فردا وامی گذارد محل تامل بسیار است. بدون تردید حضور کسانی چون افراد مورد نظر در شوراهای اسلامی شهر باعث خدشه بر روی عملکرد شوراها و دیگر اعضا خواهدشد.