هلال احمر مازندران از نظر عملیات امدادونجات در شمار استانهای برتر کشور است

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات امدادونجات در شمار استانهای برتر کشور قراردارد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار کرد: بیش از پنج هزار و 800 حادثه  سال گذشته توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت مازندران امدادرسانی شد.  وی افزود: ارائه […]

5

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات امدادونجات در شمار استانهای برتر کشور قراردارد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار کرد: بیش از پنج هزار و 800 حادثه  سال گذشته توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت مازندران امدادرسانی شد.  وی افزود: ارائه خدمات امدادی به هزارو 970 حادثه جاده ای،837حادثه شهری،715 حادثه دریایی و ساحلی،152حادثه کوهستان،17حادثه سیل و آبگرفتگی،49حادثه برف و کولاک،19 حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع،33حادثه صنعتی و کارگاهی و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به دوهزارو 31 نفر از مراجعین به پایگاههای امدادونجات  از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در سال گذشته بوده است.

به گفته دکترفخاری در همین راستا  23هزار و 601 نفر بصورت سرپایی  خدمات مورد نیاز  خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از دوهزار و 827 نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه هزار و 109 نفر از متاثرین حوادث مختلف به خصوص برف و کولاک در محورهای مواصلاتی اسکان اضطراری داده شدند، گفت: بطورکلی جمعیت هلال احمر مازندران به 27 هزارو 846مصدوم امدادرسانی کرد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت:درمجموع ده هزار و 641 تیم عملیاتی با حضور 35 هزار و 781 نفر روز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری سه هزار و 886دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی در عملیات های سال گذشته هلال احمر استان مشارکت داشتند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت های امدادی شهروندان در 7 حادثه از ظرفیت بالگردامدادی نیز استفاده کرده است.دکترفخاری تصریح کرد : جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیاتهای امدادونجات در شمار استانهای برتر کشور قراردارد.