خیابان های حاشیه پروژه زیرگذر شهید علمدار تعریض شده است

شهردار منطقه یک ساری گفت: تعریض خیابان های اطراف پروژه زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در ساری انجام شده است. امید ذاکری اظهار داشت: احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر در راستای کاهش بار ترافیکی موجود در این منطقه است که تاکنون تعریض خیابان‌های اطراف پروژه اجرایی شده و عملیات خاک‌برداری نیز […]

WhatsApp Image 2018-06-12 at 3.20.50 PM (1)

شهردار منطقه یک ساری گفت: تعریض خیابان های اطراف پروژه زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در ساری انجام شده است.

امید ذاکری اظهار داشت: احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر در راستای کاهش بار ترافیکی موجود در این منطقه است که تاکنون تعریض خیابان‌های اطراف پروژه اجرایی شده و عملیات خاک‌برداری نیز در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اولویت‌های منطقه یک شهری در اجرای طرح توسعه سیستم جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اظهار داشت: بازسازی و تعبیه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در تمام‌مسیرهای اصلی سطح منطقه در دستور کار قرارگرفته و در حال پیگیری است.

ذاکری افزود: در همین راستا دفتر فنی شهرداری منطقه یک، اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی از ابتدا تا انتهای خیابان معلم، بلوار امام رضا(ع) از انتهای پل تجن تا پل ذغالچال، کاروگیت سه‌راه ملأ مجدالدین تا کوچه آزادگان خیابان قارن، بلوار فرح‌آباد از ورودی دیمطوران تا نهر زراعی عالیواک، خیابان استقلال از بلوار فرح‌آباد، کاروگیت سه‌راه ملأ مجدالدین تا خیابان فرهنگ، جوی بتنی خیابان سعدی از ابتدای پارک آزادگان تا سه‌راه فرهنگ، کانال میدان فرح‌آباد از بلوار خزر تا رودخانه تجن، محل اتصال کانال بلوار امام هادی به کانال بلوار خزر، کانال آزادگان  و نیز اجرای جدول کانیوی خیابان سعدی و میرزمانی در سطح منطقه را عملیاتی نموده و در سایر نقاط نیز این پروژه‌ها در دست اقدام است.

به گزارش مهر،وی، هدف از اجرای عملیات پیاده‌روسازی را گامی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و استانداردسازی معابر دانست و گفت: بازسازی و ساخت پیاده‌رو ازجمله فعالیت‌های مستمر شهری بوده و این پروژه در خیابان سلمان فارسی از کوچه متقی تا بلوار طالقانی، سنگ‌فرش خیابان فرهنگ، خیابان قارن، خیابان امام هادی(ع) در خیابان معلم، خیابان امامزاده عباس در بلوار امام رضا(ع)، خیابان سعدی، کوچه لاله۲ و بن‌بست۶ جنب سپاه در کمربندی شرقی و کوی اصلی لاله، خیابان‌های بیست‌متری اول و دوم در خیابان ۱۵ خرداد، خیابان المهدی اجرایی شده است.

ذاکری ادامه داد: بازگشایی بلوار داراب از پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری در منطقه ذغالچال، تعریض جاده گلما، بازسازی مسجد امامزاده عباس، از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

وی در ادامه به موضوع کیفیت آسفالت در نقاط مختلف منطقه اشاره کرد و بیان داشت: پروژه نهضت آسفالت در خیابان جهان‌پیما و تقاطع بلوار کمربندی با میدان هلال‌احمر اجرایی گردیده و در سایر نقاط نیز در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار منطقه یک، در پایان سخنان خود، افزایش مشارکت شهروندان را مکمل اصول مهم در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی درست، اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و گردشگری و نیز تلاش مؤثر در راستای ارتقاء کیفیت سطح زندگی شهروندان، ساری به‌عنوان شهر نمونه گردشگری در سطح ملی تبدیل خواهد شد.