برندسازی برنج در مازندران حمایت شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: برندسازی برنج در مازندران حمایت شود. به گزارش حرف آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا 20مردادماه در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مرکز بین المللی تجارت برنج در شهرستان آمل با اشاره به اینکه در استان مازندران علیرغم وضعیت دیگر استان های شمالی، تمرکز صنعتی از بین رفته […]

photo_2017-12-12_08-19-47

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: برندسازی برنج در مازندران حمایت شود.

به گزارش حرف آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا 20مردادماه در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مرکز بین المللی تجارت برنج در شهرستان آمل با اشاره به اینکه در استان مازندران علیرغم وضعیت دیگر استان های شمالی، تمرکز صنعتی از بین رفته است  به صورتی که آمل 52 درصد تولیدات استان مازندران را به خود اختصاص داده است و در صادرات نیز به همین میزان سهم استانی دارد.

وی با اشاره به اینکه آمل در مجلس به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین شده است و این امر هفته آینده در صحن علنی مجلس  نهایی می شود، عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی می توانند گشایش گر فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران باشد و در این راه نگاه ویژه ای به شهرستان آمل وجود دارد.

یوسفیان با اشاره به اینکه اعطای برند برنج به استان مازندران می تواند دلگرمی خوبی برای تولیدکنندگان باشد، اظهار کرد: 70درصد تولیدات برنج کشور در مازندران صورت می گیرد و در این زمینه برندسازی نقطه قوت برای صادرات این محصولات نیز هست.

وی با تاکید بر اینکه مرغوب ترین برنج کشور در آمل کشت می شود و این منطقه استعداد تولید بیشتر محصول را دارد، عنوان کرد: برنج مازندران با کیفیت و سلامت ویژه در اختیار مردم قرار می گیرد که نیاز به حمایت دارد.