سردار اباذری در یادواری شهداری گلزار موحدین قائم شهر؛

امنیت کشور نتیجه شجاعت شهدا است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و پیشرفتی که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم نتیجه شجاعت شهداست و باید قدرشناس این رشادت‌ها باشیم.

به گزارش حرف آنلاین، سردار سرتیپ حمید اباذری بابیان اینکه امنیت کشور را مدیون شجاعت شهدا هستیم، در هفتمین یادواره ۷۲ شهید گلزار موحدین و خیابان آیت‌الله صالحی مازندرانی قائم‌شهر که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که از این تعداد هزار شهید از شهرستان قائم‌شهر هستند.

وی از مازندران به عنوان استانی غیورپرور که در دوران دفاع مقدس و حفظ نظام جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم کرد نام برد و با بیان اینکه رزمنده و ایثارگران واقعی آنهایی هستند که شهید و جانباز شدند، تصریح کرد: در آن زمان هر شهیدی که در محلات تشییع می‌شد پس از آن جوانان زیادی به جبهه‌ها می رفتند و شهید می‌شدند و خون شهدا جریان‎ساز بود.

مشاور فرمانده سپاه با اشاره به اینکه ملت ایران در هنگامه‌های مورد نیاز جانفشانی و برای حفظ نظام تلاش کردند، گفت: قصه غصه ملت مظلوم و مقتدر ایران شنیدنی است و این مسائل باید برای جوانان بیان شود، از قضایای انقلاب مطلع شوند و بدانند که چگونه رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت با همت و تلاش مردم ایران ساقط شد.

سردار اباذری گفت: در آن زمان که با جانفشانی ملت ایران از زیر بار ظلم و ستم حکومت شاه خارج شدیم، دنیا به این ملت رهیده از ظلم تاختند در حالی که تا پیش از این رهبران بلوک شرق و غرب که بعد از جنگ جهانی بمدت بیش از ۳۰ سال با هم کشمش داشتند با هم متحد شدند و به مقابله با ایران پرداختند.

وی با بیان اینکه آنها هر آن چیزی که از دستشان بر می‌آمد به ملت ایران سال‌ها روا داشتند اما ملت ایران خون داد و ایستادگی کرد، گفت: در این کشور قصه‌های عظیمی رخ داد و باید جوان‌ها تاریخ انقلاب ایران را بخوانند و بدانند چه اتفاقی افتاده است.

 

جوانان مطلع نیستند

مشاور فرمانده سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دراغتشاشات جوان‌ها و نوجوان دستگیر شده اصلا از مسائل انقلاب اسلامی و شهدا اطلاعی نداشتند، افزود: توصیه می‌کنم جوان‌ها تاریخ انقلاب و حوادث را بخوانند که ایران مقتدر چه سیری طی کرده و به اینجا رسیده است.وی تصریح کرد: افراد با تجربه نیز حوادث انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند تا آنها بدانند که انقلاب و امنیت فعلی چه هزینه‌ای برای آن صرف کرده‌ایم.

سردار اباذری افزود: برای برقراری امنیت فعلی کشورمان ۲۰۰ هزار جوان جان دادند برای همین انقلاب اسلامی تداوم عاشورا و انقلاب امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان به دنبال ایجاد فاصله و جدایی نسل جدید از گذشته پرافتخار کشورمان هستند، اظهار داشت: تا آنها ندانند که برای امنیت امروز و حفظ کیان کشور چه جوان‌هایی با دست خالی تلاش کردند، در طول تاریخ و جنگ‌های جهانی اول و دوم، ایران همواره زیر چکمه نیروهای متجاوز قرار داشت و بر ملت این کشور ظلم‌های فراوانی شد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر امروز تصور کنیم جنگ جهانی سوم شود هیچ کشوری جرات نگاه و طمع به ایران را نخواهد داشت و این اقتدار امروز کشور ثمره خون شهدا است، گفت: ایران مقتدارنه می‌ایستد و امروز به یک کشور قدرتمند مبدل شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند به آن تعرض کند.

وی در خصوص حوادث اخیر کشور با طرح این سوال که چرا مرگ یک دختر ایرانی برای همه دنیا مهم شده است، اظهار کرد: دشمنان در این خصوص بیشترین تبلیغات تاریخ علیه یک کشور را انجام دادند تا آن را به آشوب بکشانند و این حجم از حمله در تاریخ بی‌نظیر است.

سردار اباذری با بیان اینکه حجاب تنها بهانه بود تا از این طریق به نظام ضربه بزنند چراکه ایران به یک قدرت جهانی مبدل شده است، تصریح کرد: هر گاه نظام جمهوری اسلامی مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می کند دشمنی‌ها بیشتر می‌شود و این حجم از دشمنی‌های اخیر نشان دهنده موفقیت‌های بیشتر نظام است.

وی خاطر نشان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آنها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان در اختیار آنها قرار گیرد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاس اسلامی با بیان اینکه گلایه‌هایی در اشتغال، معیشت و ازدواج وجود دارد اما این دولت کمر همت بسته تا مشکلات را رفع کند، یادآور شد: برخی افراد به اصطلاح چهره در آشوب‌ها همراهی کردند اما آنان بدانند کسی که نان این مملکت را خورده است نباید با تزریق برخی افکار، مبادرت به گمراهی مردم به ویژه نسل جوان کند.

سردار اباذری خاطرنشان ساخت که افراد و رسانه‌های خارج از کشور میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا به کشور ضربه بزنند و این نشان می‌دهد  تا نظام و کشورمان گام‌های بزرگی بر می دارد؛ شیطنت دشمنان شروع می‌شود و هرگاه شیطنت‌ها بیشتر شود یعنی قوی‌تر شدیم.