به مناسبت هفته دولت انجام شد ؛

ادای احترام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به شهیدان آمل

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با حضور در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل، به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش حرف آنلاین ؛  “علی سلاجقه” روز سه شنبه در سفر یکروزه به شهرستان آمل، با حضور در گلزار شهدای آمل واقع در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان، به شهیدان مدافع حرم، گمنام و دفاع مقدس مدفون در این مکان ادای احترام و با نثار گل بر مزار شهیدان، بر ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.
سلاجقه قرار است که در سفر یک روزه خود واحد توسعه سیستم تصفیه فاضلاب شرکت کاله گوشتی آمل به ظرفیت ۸۰۰ مترمکعب و نصب سیستم جمع آوری غبارچوب در شرکت دانش بنیان چوب خزر وهمچنین طرح توسعه سیستم تصفیه فاضلاب شرکت کاله لبنی به ظرفیت ۸۰۰۰ مترمکعب درشهرستان آمل را افتتاح کند.
بازدید از محل اجرای سد هراز، مرکز دفن دپوی زباله درمنطقه عمارت و بازدید از مکان های پیشنهادی مدیریت پسماند شهرستان آمل از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور ورییس سازمان حفاظت محیط زیست به آمل اعلام شده است.
براساس برنامه اعلام شده اداره کل محیط زیست مازندران، سلاجقه، قرار است در آخرین برنامه کاری خود درشهرستان آمل از طرح مدیریت موفق مشارکتی جوامع محلی درمدیریت جمعیت گونه ماهی قزل آلای رنگین کمان در دریاچه امامزاده علی(ع) دربخش لاریجان آمل هم بازدید کند.