فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

شهدای امنیت در لباس گمنامی برای ما امنیت به وجود آوردند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان اینکه شهدای امنیت امروز در لباس گمنامی برای ما امنیت به وجود آوردند، گفت : ۳٠ هزار و ۶۷۳ جانباز سرافراز این استان پهلوان پرور و ۸٠٠ شهید شهرستان بهشهر که هر جا نام این شهدای قهرمان می‌آید دلمان آرام می‌گیرد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه ۱۷ آذرماه در مراسم ششمین سالگرد شهید سردار “علی ییلاقی اشرفی” که با حضور آلاله‌های فاطمی شهدای خوشنام در مصلی آیت الله جباری این شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج علی ییلاقی به‌عنوان یک شهید مبارز تمام طول عمر خود را فدای اسلام کرده و این شهید مهمان پنج آلاله خوشنام زهرایی است، شهدایی از تبار خوشنامان که لباس پنهان مانند مادر خود پوشیدند و نخواستند خود را نمایان کنند و در گمنامی، خوشنام شدند.

وی از شهدای مدافع حرم استان مازندران یاد کرد و افزود: این شهدا مردانه، شجاعانه و با دلی نترس برای دفاع از حرمین آل الله در خانطومان جنگیدند و داعشی‌ها در مقابل آنها ناکام ماندند؛ در واقع مردم با چهره کثیف داعش آشنا شدند و این لطف الهی بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای امنیت امروز در لباس گمنامی برای ما امنیت به وجود آوردند و ۳٠ هزار و ۶۷۳ جانباز سرافراز این استان پهلوان پرور و ۸٠٠ شهید شهرستان بهشهر که هر جا نام این شهدای قهرمان می‌آید دلمان آرام می‌گیرد.

این مسئول از سردار ییلاقی به‌عنوان فرمانده خاکی پوش نسل خاکریز یاد کرد و گفت: همیشه حق پیروز است، چرا که پشتوانه این پیروزی، شهدا هستند.

سردار تنگسیری در وصف سردار شهید ییلاقی عنوان کرد: این شهید گرانقدر ۳۴ سال در کسوت جانبازی ۸٠ درصدی الگویی شد برای نسل‌های بعدی چرا که ایشان دو جا به شدت مجروح شد یکبار به قلبشان گلوله اصابت کرد یکبار دیگر به مغز ایشان، اما این لطف الهی بوده که ایشان را در میدان نگه دارد و در تمام این سالها خم به ابرو نیاورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار ییلاقی شهادت را پلی برای رسیدن به خدا و عبور از این دنیای خاکی و بی ارزش می دانست، افزود: چرا که این شهید در سال ۱۳۶۹ خطاب به پدرش گفته بود پدرم اسماعیل خود را به میدان می‌فرستی و خطاب به مادرش گفته که در مراسم تشییع جنازه ام گریه نکن شاید در این میان مادرانی باشند که هنوز جنازه فرزندانشان نیامده باشد و دلشان می‌سوزد براستی اینگونه شهدا افتخار این شهرستان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه به‌عنوان رزمنده حق ندارم در مقابل دشمن عقب نشینی کنم یا بعضا از حضورشان بترسم، تصریح کرد: باید شجاعانه در مقابل دشمنان قد کشید چرا که این شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند.

این رزمنده جبهه حق افزود: ما ۴۴ سال با تحریم‌های کمرشکن و مشکلات متعدد نترسیدیم و اگر امروز در آبهای خلیج فارس از دشمن بترسیم در حق ملت و شهدا جفا کرده‌ایم.

سردار تنگسیری یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی تمامش را فدای اسلام کرد چرا که جمهوری اسلامی مرکز اسلام، تشیع و قرارگاه حسین ابن علی (ع) است و بدانیم جمهوری اسلامی یک حرم است این حرم اگر بماند تمام حرمین خواهد ماند و اگر این حرم نباشد حرمین‌های دیگر هم نخواهیم داشت.