۸۰ دانشجوی مازندرانی در کنکور بورسیه صنعتی می شوند

رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: بنیاد ملی نخبگان با همکاری دانشگاه ها و واحدهای اقتصادی مازندران، با پرداخت حقوق و مزایا ۸۰ دانشجوی نو ورود رتبه برتر کنکور را بورسیه صنعتی می کند.

به گزارش حرف آنلاین؛ محمد آزاد بخت رئیس بنیاد نخبگان مازندران در اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان کشورامسال یک طرحی را تحت عنوان “بورسیه صنعتی” اجرا می کند که برای دانشجویان نو ورود و دانشجویانی که درحال تحصیل هستند قابل استفاده است.

وی افزود : از ۲۹مرداد ماه الی ۴ شهریور مهلت انتخاب رشته دانشجویان نو ورود است و در دفترچه کنکور انتخاب “بورسیه صنعتی” وجود دارد که با انتخاب آن دانشجویان رتبه برتر می توانند در این رشته تحصیل کنند.

آزاد بخت با اعلام اینکه بنیاد نخبگان برای مازندران ۸۰ سهمیه در نظر گرفته است، تصریح کرد: کارگروهی تشکیل شد و رشته هارا به سازمان سنجش اعلام کرده و این رشته در دفترچه کنکور وجود دارد.

او با اشاره به فایده‌ی بورسیه دانشجویان مستعد، خاطرنشان کرد: دانشجویان رتبه های برتر وارد دانشگاه می شوند و قطعا برای دانشگاه بهتر خواهد بود و واحد اقتصادی نیروهای خود را با توانمندی های بالا استخدام می کند که ماهانه بنیاد ملی نخبگان حقوق آنها را پرداخت می‌کند.

این مسئول یادآور شد: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در واحد اقتصادی استخدام می شوند و دوران خدمت سربازی پسران در همان واحد اقتصادی گذرانده می شود.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران یادآور شد: شرایط و ویژگی هایی که یک دانشجو دریافت می کند اطلاع رسانی می شود و فرصت بسیار خوبی برای دانشجویان رتبه برتر است.