۵۳ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی محمودآباد آزاد شد

فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۵۳ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در شهرستان محمودآباد خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی  افزود: با انجام بررسی‌های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، حصار‌ها و ساخت و ساز‌های ایجاد شده در زمین‌های مذکور تخریب شد.

او گفت: در اجرای این ماموریت، ۸۲ مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۵۳ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی ۵ روستای توابع شهرستان محمودآباد تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران ، ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ ۷۹۵ میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای ۱۲ نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و دیوارکشی در زمین‌های مذکور کرده بودند، خبر داد.

سردار مفخمی شهرستانی با تاکید بر در برخورد قاطع و قانونی پلیس با و ساخت و ساز‌های غیرمجاز از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از خرید ملک و هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.