۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز سی۳۰۰ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سردار” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر همگام با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو بنز سی ۳۰۰ را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده و استعلام های به عمل آمده مشخص شد، این خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شد که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی، خودرو مورد نظر توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

توقیف کامیون حامل ۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف خودروی کامیون حامل ۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان تنکابن خبر داد .

سردار “سید موسی حسینی” در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری نشتا در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های شهرستان تنکابن، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی کامیون حامل چوب جنگلی را در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازدید از کامیون توقیفی  ۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سردار حسینی، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۰ میلیاردی مواد غذایی احتکاری در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار مواد غذایی احتکاری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ “محمد محمدپور” اظهار کرد: با عنایت به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر مبارزه با احتکار اقلام و کالاهای اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالای مواد غذایی طی اقدامات اطلاعاتی با خبر و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره اطلاعات عملیات این پلیس با هماهنگی قضایی و حضور کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری از انبار موصوف بازدید که پس از صحت موضوع مبنی بر احتکار، مقادیر بسیار زیادی از انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی شامل، روغن، رب گوجه فرنگی، سس مایونز، انواع پوشاک بچه، انواع نوشیدنی(آب میوه) و غیره را کشف کردند.

محمدپور با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه۲۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: انبار موصوف با هماهنگی قضایی به اداره صمت تحویل و متهم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان پس از هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آنها را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.

وی افزود: از نامبردگان یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروسواری آریزو، تعداد یک عدد قمه ، یک عدد افشانه فلفل، مقادیری اعم ازموادمخدر و مشروبات الکی ضبط شد.

حسن زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

کشف ۲۶ فقره تلفن همراه سرقتی از ۵ سارق در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل با کشف ۲۶ فقره گوشی تلفن همراه سرقتی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدجعفر افضلی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در معابر و همچنین از مسافران مستقر در پارک ها و اماکن تفریحی در شهر بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران تجسس کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک طرح ضربتی با عملیاتی غافلگیرانه و آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به سرقت های متعدد گوشی تلفن همراه از چادرهای مسافرتی مستقر در سطح شهر و همچنین سرقت معابر از شهروندان بابلسری اعتراف و ۲۶ دستگاه گوشی تلفن همراه از آنها نیز در مخفیگاهشان کشف شد.

افضلی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از مسافران خواست، از رها کردن چادرهایشان در پارک ها و اماکن تفریحی خودداری و با عمل به توصیه های پلیس فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.