۲۹۰۰ واحد صنفی متخلف در مازندران معرفی شدند

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون دو هزار و ۹۲۳ فقره پرونده متخلفین تنظیم بازار در استان به مبلغ دو هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سید محمد جعفری با اشاره به اینکه از سال گذشته تلاش های فراوانی در زمینه تنظیم بازار و امنیت غذایی جامعه از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران انجام شد، گفت: از ابتدای سال گذشته تا ۱۳ خردادماه امسال دو هزار و ۹۲۳ فقره پرونده متخلفین تنظیم بازار به مبلغ ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرپرست توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۶ هزار و ۲۲۴ مورد بازرسی و پایش از فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، مرغداری ها، کشتارگاه ها، نانوایی ها و غیره از سوی اکیپ های بازرسی در سطح استان انجام شد، افزود: ۲ هزار و ۳۸۵ مورد تخلف صنفی به مبلغ  ۷۱۱ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مسئول ارزش کالاهای کشف و ضبط شده از ابتدای سال گذشته تاکنون را هفت میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ هزار و ۳۴۴ مورد بازرسی و پایش از سوی اکیپ های بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در سطح استان انجام شد، گفت: ۵۳۸ مورد تخلف صنفی به مبلغ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.