تشکیل ۲۰۰ میلیارد تومان پرونده تعزیراتی در مازندران

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت : ۲۰۰ میلیارد تومان پرونده تعزیراتی از پارسال تاکنون در مازندران تشکیل شده است.

به گزارش حرف آنلاین؛ معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از پارسال تاکنون ۵۰ هزار گشت نظارتی در استان انجام شد، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان پرونده تعزیراتی در این مدت در استان تشکیل شده است.

سید محمد جعفری با اشاره به اینکه نظارت بر بازار سبب مدیریت در بازار شد، افزود: بهینه‌سازی مصرف پس از حذف ارز ترجیحی انجام گرفت.

او با بیان اینکه سال قبل ۱۰۰ هزار تن مرغ مازاد بر نیاز را در کشور خریداری کردیم و بازار را مدیریت و تعادل در بازار بوجود آوردیم، گفت: در ماه محرم به تمامی هیات‌های استان مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه کردیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران افزود: در برخی از مواقع سال یک استان نیستیم بلکه چندین استان هستیم و آمار‌هایی که در ایام عید و تعطیلات از حضور میلیونی مسافر به مازندران داریم همین امر سبب می‌شود برنامه‌ریزی چندین ساعته برای تامین کالا‌های اساسی انجام می‌دهیم.

جعفری با بیان اینکه هیچگونه نگرانی در تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد، گفت: میزان جوجه‌ریزی در تیرماه مطلوب بوده است و وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد میزان جوجه ریزی را به ۱۳۵ میلیون قطعه افزایش دهد.