۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزش محمودآباد / احداث خانه کشتی و رزمی

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از احداث دو خانه کشتی و رزمی در این شهرستان خبر داد و گفت : ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش محمودآباد اختصاص یافته است.

به گزارش حرف آنلاین؛ مهدی شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : خبرنگاران در حوزه  اطلاع رسانی و اخبار ورزش محمودآباد  عملکرد مطلوبی داشتند و ما در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۷۰ برنامه را پیش بینی کردیم.

وی با تشریح عملکرد پنج ماهه این اداره ادامه داد : برگزاری ۱۰۱ مسابقه شهرستانی، میزبانی ۱۶ مسابقه استانی، میزبانی ۴ مسابقه کشوری، تجلیل از ۲۵ قهرمان ورزشی، میزبانی ۹ اردوی استانی در مسابقات مختلف ورزشی، میزبانی اردوهای ملی، افتتاح و تجهیز خانه ورزش روستایی بونده، شومیا، معلم کلا و رودپشت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، برگزاری ۱۳ جشنواره و همایش فرهنگی و ورزشی، دعوت مربیان و ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی و دعوت ۲۲ ورزشکار به اردوی تیم های ورزشی استانی از عملکرد این اداره بوده است.

مهدی شعبان پور بیان کرد : اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد و قهرمان مسابقات آسیایی اولان باتور قزاقستان، حسین توکلی سرمربی تیم ملی پارا وزنه برداری در ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی، مجتبی راعی در اردوی تیم ملی پارا وزنه برداری جانبازان و معلولان در  مسابقات جهانی ترکیه، آیناز نصیری و یگانه احمدی در اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو، امیرعلی دریاپور در اردوی تیم ملی نجات غریق ارتش های ایران و حضور در مسابقات جهانی سیزم هلند، ریحانه اسلامی در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در کرمان از مربیان و ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد به ۵۴۸ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در پنج ماهه نخست سال اشاره و تصریح کرد : رتبه برتر اداره در سامانه M5 امور باشگاه های استان، رتبه برتر روابط عمومی اداره در سطح ادارات ورزش و جوانان مازندران و همچنین رتبه برتر اداره در سطح سه شهرستان های ادارات ورزش و جوانان مازندران در ارزیابی عملکرد دهه فجر از رتبه های استانی کسب شده در این سه حوزه بوده است.

شعبان پور از ۲۱۴ مدال کسب شده توسط ورزشکاران و مربیان محمودآبادی خبرداد : در استان با کسب ۷۳ طلا، ۵۹ نقره، ۵۸ برنز؛ در کشور با کسب ۱۳ طلا، ۸ نقره ، ۳ برنز و در جهان با کسب ۲ مدال برنز رشته موی تای توسط حنانه شعبانی و هانیه توکلی درخشیدیم.

او ذکر کرد : زمین ورزشی آرم، استادیوم شهید بهشتی، سالن ورزشی امام خمینی و پروژه زردآب با جذب اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطر نشان کرد : در ارتباط با مجموعه ورزشی شهید بهشتی که سه سالن ورزشی را در بر میگیرد و با توجه به اعتبارات جذب شده در سال آینده بهسازی و تکمیل می شود.

وی در پایان وعده احداث استخر سرپوشیده دولتی، خوابگاه ورزشی و دو خانه کشتی و رزمی در این شهرستان را داد.