افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه ورزش محمودآباد به مناسبت دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین؛ مهدی شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی این جشن بزرگ ملی، فرصت مغتنمی است تا مسئولان و دستگاه های مختلف، خدمت به جامعه و شهروندان را با سرعت و جدیت بیشتری به دنبال کنند ، گفت : جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد نیز ولایتمدارانه همپای اقشار مختلف مردم ایران اسلامی، چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و تا ابد پای آرمان های والای این انقلاب خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی از مهمترین اقدامات در دستور کار اداره در این دهه مبارک است، اظهار کرد : برگزاری یادواره شهدای ورزشکار سرخ رود ، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار با جانبازان و خانواده گرانقدر شهدای ورزشکار و تکریم و تجلیل از این عزیزان، اهدای مدال قهرمان ورزشی به خانواده شهید ورزشکار، مسابقات نقاشی، رژه موتوری و خودرویی، ادای احترام و غبار روبی مزار شهدای گرانقدر و … از برنامه های اداره در حوزه فرهنگی می باشد.

شعبان پور با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در حوزه ورزشی، افزود: برگزاری رقابتهای لیگ کشتی نونهالان مازندران، برگزاری مسابقات ورزشی در رده های سنی مختلف و رشته های گوناگون، اجرای دوره مربیگری و کارگاه های آموزشی ورزشی و … از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه ورزش قهرمانی اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد گفت: همایش های متعدد در اقصی نقاط شهرستان از جمله پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی و …، جشنواره های ورزش همگانی، دوچرخه سواری ، راه اندازی پویش های مختلف، دوره های عمومی و رایگان ورزشی و … نیز در حوزه ورزش همگانی اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی نیز 4 پروژه ورزشی؛ کلنگ زنی سالن ورزشی ناصر آباد، بهره برداری از پارک ورزشی روستای ابوالحسن آباد ، افتتاح دفتر هیأت پزشکی ورزشی سرخ رود و  افتتاح خانه ورزش روستایی بونده برنامه های این حوزه می باشد.