محمودآباد فاقد سالن تخصصی ورزشی است

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به اینکه ما از برگزاری مسابقات استانی و کشوری در شهرستان محروم هستیم، اظهار کرد: محمودآباد یک سالن تخصصی ورزشی مطلوب ندارد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مهدی شعبان پور امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، گفت: این روز نشان دهنده جایگاه خبرنگاران است که تلاش شبانه روزی دارند و یار و مددکار مردم و مسئولین هستند.

وی افزود: ۴۵ هیئت ورزشی فعال در محمودآباد ، ۱۵ هیئت ورزشی فعال در سرخ رود و ۷ سمن فعال در حوزه جوانان تحت پوشش اداره ورزش و جوانان محمودآباد هستند.

شعبان پور با اشاره به اینکه بسیج ورزشکاران رسالت‌های فرهنگی را بر عهده دارد، تصریح کرد: برنامه فرهنگی پیاده‌ روی حرم تا حرم توسط هیئت همگانی از آستانه امامزاده قاسم (ع) محمودآباد تا امامزاده خشت سر به مناسبت اربعین در هفته دولت انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با اعلام برنامه‌های شاخص در هفته دولت، بیان کرد: موکب ورزش‌های همگانی در روز اربعین به عزاداران خدمات می دهد.

او ادامه داد : دیدار با خانواده شهید غلامپور از شهدای ورزشکار شهرستان و مراسم عزاداری در سالن باستانی ناطق نوری از برنامه‌های شاخص ما در هفته دولت خواهد بود.

شعبان پور خاطرنشان کرد: در هفته دولت تجلیل از ۲ کوهنورد فاتح قرقیزستان و تیم ۳ نفره بسکتبال محمودآباد که در کشور رتبه سوم را کسب کردند را در نظر داریم.

وی یادآور شد: سالن ورزشی حجاب و پس از ۱۵ سال، سالن ورزشی وزرا محله سرخ رود بازسازی و مرمت شده است که در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

شعبان پور یادآور شد : ۹۰ درصد مرمت سالن ورزشی روستای زردآب انجام شده است و سالن کشتی امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان بازسازی شد.

وی نبود بودجه و اعتبارات کافی را از دغدغه‌های مهم این اداره دانست و گفت: به دلیل قرار گرفتن سالن پهلوان توکلی در مجاورت محل دپوی زباله شهرداری، نمی تواند میزبان مسابقات کشوری و استانی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد اشاره کرد: وعده هایی در این رابطه داده شده است که محقق نشده و ما از برگزاری مسابقات محروم هستیم و محمودآباد یک سالن تخصصی مطلوب ندارد.

شعبان پور با اعلام اینکه بودجه بهسازی سالن شهید بهشتی محمودآباد در سال جاری، ۲ میلیارد تومان است، اظهار کرد: ورزشکاران محمودآبادی در سطح استان  ۴۹ مدال طلا، ۲۱ مدال نقره و ۳۶ مدال برنز و در سطح کشور ۲۰ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز کسب کردند.