گلایه مدیر شرکت نفت ساری از سرگردانی ارائه خدمات بهداشتی به مسافران

مدیر شرکت نفت منطقه ساری با بیان اینکه در ایام پیک سفر، ارائه خدمات بهداشتی مانند سرویس های بهداشتی به مسافران بر عهده مجتمع های خدمات بهداشتی قرار می گیرد، گفت: این خدمات باید از سوی شهرداری ها و ارگان های جاده ای صورت گیرد که عموما تعطیل شده و یا رها شده اند از این رو تحمیل شدن آن به جایگاه‌های سوخت رسانی مشکلاتی را ایجاد می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه در ایام پیک سفر، ارائه خدمات بهداشتی مانند سرویس های بهداشتی به مسافران بر عهده مجتمع های خدمات بهداشتی قرار می گیرد، گفت: این خدمات باید از سوی شهرداری ها و ارگان های جاده ای صورت گیرد که عموما تعطیل شده و یا رها شده اند از این رو تحمیل شدن آن به جایگاه‌های سوخت رسانی مشکلاتی را ایجاد می کند.

به گزارش حرف آنلاین، سبحان رجب پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این شرکت همانند سایر دستگاه های خدمات رسان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده اند، اظهار کرد: پیک سفر همواره در طول سال نیاز به آماده باش این دستگاه را ضروری می نماید اما در نوروز به دلیل پیک سفر، آمادگی بیشتری برای شروع فعالیت نوروزی نیاز است.

این مسئول با اشاره به اینکه  در ایام نوروز نظارت بیشتر در مسیرهای پرتردد و تامین سوخت این مسیرها تدارک دیده شده است، گفت: نظارت مستمر بر کیفیت و کمیت سوخت موردنیاز در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه نگه داری از نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در طول مسیر بر عهده جایگاه های سوخت گذاشته شده است در حالی که این خدمات باید از سوی مراکز خدمات رفاهی، مساجد بین راهی، پارک های جنگلی و شهرداری ها صورت گیرد، ادامه داد: نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در مراکز خدمات رفاهی، مساجد و نیز پارک های شهری و جنگلی کیفیت لازم را ندارند و یا تعطیل شده اند و خدمات لازم را نمی دهند و این مساله بر عهده جایگاه های سوخت گذاشته شده است که با این شرایط نمی توان کیفیت لازم را انتظار داشت.

رجب پور با تاکید بر اینکه تکلیف نظافت و نگه داشت مجتمع بین راهی برعهده راهداری و میراث فرهنگی و نیز شرکت فرآورده های نفتی است و باید صورت گشت مشترک مدیریت و نظارت صورت گیرد، از آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات شبانه روزی به مسافران در ایام نوروز خبرداد.