گروهان فاتحین ویژه طلاب بسیجی در قائمشهر راه اندازی شد

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای مازندران روز شنبه درآیین افتتاح این گروهان در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اما جعفر صادق (ع) کوتنا قائم شهر گفت : دشمنان با ابزار جنگ نرم و ادوات جنگی همیشه انقلاب اسلامی را در معرض تهدید دارند. به گزارش حرف آنلاین به نقل از ایرنا، سردار ˈ حمیدرضا […]

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای مازندران روز شنبه درآیین افتتاح این گروهان در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اما جعفر صادق (ع) کوتنا قائم شهر گفت : دشمنان با ابزار جنگ نرم و ادوات جنگی همیشه انقلاب اسلامی را در معرض تهدید دارند.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از ایرنا، سردار ˈ حمیدرضا رستمیان ˈ افزود : دشمنان با اشغال و حمله نظامی جنگ سخت افزاری را اعمال می کنند تا کشورها را مطیع اراده و خواست خود داشته باشند .

وی از جنگ نرم به عنوان تهدیدی با پیچیدگی و ظرافت خاص نام برد که مقابله با آن نیازمند آمادگی همه جانبه است و گفت: روحانیون و طلاب پرچمداران این مبارزه هستند.

فرمانده لشگر 25 کربلای با اشاره به اینکه بخش عمده ای از نیروهای رزم سپاه را بسیجیان می دهند ، گفت : گردان هایی با عناوین بیت المقدس ، امام حسین و عاشورا محور سازمان دهی و آموزش های این افراد به شمار می روند.

وی افزود : نیروی بسیج یکی از قدرت های بازدارندگی هستند که فکر تجاوز به کشور را از سر دشمنان دور کرده است.

سردار رستمیان گفت : فاتحین گردان شاخص و ویژه سپاه کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که سازماندهی و تمرکز روحانیون متفرق در این مجموعه را فراهم آورده بود .

وی افزود : این گردان زمینه ساز ارتقا و افزایش روحیه معنوی بسیجیان و سپاهیان را درآن دوران فراهم می آورد.

فرمانده سپاه کربلا احیای گروهان فاتحین در حوزه علمیه کوتنا را زمینه ساز سازماندهی نیروی طلاب وروحانیون بسیجی برای مقابله با جنگ های نرم دشمنان برشمرد.