فرماندار ویژه آمل خبر داد:

افتتاح ۲۸پروژه حوزه برق آمل در هفته دولت

حرف آنلاین: فرماندار ویژه آمل از افتتاح ۲۸ پروژه در اداره توزیع برق غرب آمل با اعتبار بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان در آمل خبر داد.

سید عباس حسینی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، از افتتاح ۵۰پروژه عمرانی و زیربنایی در آغاز هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۴ پروژه برق‌رسانی و تقويت ولتاژ برق با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی، يک طرح ساماندهی گلزار شهدا، سه پروژه شهری در شهر دابودشت و دو پروژه روستايی در اين بخش به بهره‌برداری رسيد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از پروژه‌ها برای رفع ضعف برق و ولتاژ است، افزود: در اين حوزه سیم کابل و ترانس‌های متعددی برق در این منطقه تعویض شد.

حسینی یادآور شد: در هفته دولت ۲۸ پروژه در اداره توزیع برق غرب آمل با اعتبار بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان و همچنين ۱۶ پروژه اداره امور شرق آمل در سطح شهر و روستا با اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در نخستين روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پنج پروژه در نخستين روز از هفته دولت در بخش دابودشت

فرماندار ويژه شهرستان آمل عنوان کرد: همچنین پنج پروژه در نخستين روز از هفته دولت در بخش دابودشت شهرستان آمل به بهره برداری رسید كه از اين تعداد سه پروژه در حوزه شهری و دو پروژه طرح هادی روستایی بود توسط فرماندار ويژه شهرستان آمل و امام جمعه بخش دابودشت افتتاح شد.

این مسئول ادامه داد: پروژه زيرسازی و آسفالت و كانال جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر دابودشت شامل پروژه زيرسازی و آسفالت خيابان دادگستری، افتتاح پروژه خيابان ورزش فاز یک و افتتاح پروژه خيابان ورزش و دريا فاز دوم نیز انجام شد.

وی گفت: برای اجرای پروژه زيرسازی و آسفالت خيابان دادگستری دابودشت كه به مساحت ۲هزار و ۱۰۰ مترمربع عمليات عمرانی صورت گرفته است، ۶ ميليارد و ۳۳۰ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

حسينی يادآور شد: افتتاح فاز نخست پروژه خيابان ورزش نيز كه به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث كانال جمع آوری آب‌های سطحی، به طول ۱۱۰متر اعتبار ۵ ميليارد و ۳۵۰ ميليون ريالی هزينه شده است، در پروژه خيابان ورزش و دريا فاز دو، احداث كانال جمع‌آوری آب‌های سطحی به طول ۱۸۵متر نيز بيش از ۶ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است كه در هفته دولت به بهره‌برداری رسيد.

فرماندار ویژه آمل اذعان داشت: بهره‌برداری از طرح ساماندهی مزار سه شهيد روستای شرمكلای بخش مركزی آمل با همكاری سپاه و بنياد شهيد شهرستان آمل با اعتباری بالغ برای ۵۰۰ميليون ريال اجرایی شده است.