مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران معرفی شد

سید عباس حسینی به عنوان مدیر کل اقتصادی استانداری این استان منصوب و‌معارفه شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ پیش از این و از اول تیر 1401 ،‌ نادعلی کهنسال به عنوان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران فعالیت می کرد و از سوم خرداد امسال وی به عنوان مدیر کل سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت مازندران منصوب شد .

سوابق سید عباس حسینی در حوزه اقتصادی و فعالیت چشمگیری که در این حوزه در شهرستان آمل داشت براساس تصمیمات اتخاذ شده وی در مسند مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران قرار گرفت .

بیشترین سهم واحدهای صنعتی استان نیز متعلق به شهرستان آمل است که حدود ۴۰۰ واحد صنعتی فعال دارد.

۲۶ درصد صنایع فعال استان نیز در شهرستان‌های ساری، بابل و سوادکوه مستقر هستند.

حسن خیریانپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که در مجموعه بازار با آن مواجه هستیم و مشکلات ناشی از آن نیازمند تلاش و برنامه ریزی است که دفتر هماهنگی امور اقتصادی نقش تعیین کننده ای در کنترل آن خواهد داشت، عنوان کرد: این نقش مهم در مجموعه اقتصادی استانداری و استان بویژه در رشد تولید و سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری بسیار با اهمیت است.

خیریانپور، افزود: مازندران از جهت پوشش کالابرگ الکترونیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که می بایست تلاش کنیم جز 3 استان برتر کشور شویم. معاون استاندار، تصریح کرد: دفتر هماهنگی امور اقتصادی در توسعه استان بویژه صادرات محور و دانش بنیان کردن محصولات نقش بسیار مهمی دارد که می بایست با اقدامات موثر در تحقق آن اهتمام نماید.

حسن خیریانپور، یادآور شد: بررسی و ارزیابی شاخص های اقتصادی استان یکی از ماموریت های اصلی دفتر هماهنگی امور اقتصادی است که می بایست تولید اطلاعات و آمار در این راستا با جدیت دنبال شود.

در ادامه؛ سید عباس حسینی، با بیان اینکه حوزه اقتصادی فرازو نشیب های زیادی دارد که لازمه پیشبرد امور این بخش، کار و تلاش شبانه روزی است، افزود: نگاه راهبردی و راهبری اقتصادی استان با دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری است و می بایست با استفاده از ظرفیت هایی همچون بهره وری و اقتصاد خرد و کلان، شعار سال را محقق نماییم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سید عباس حسینی، بعنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران معرفی و از تلاش های نادعلی کهنسال در مدت مسئولیت اش قدردانی شد.