کلاهبرداری 10 میلیون ریالی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فرد کلاهبرداری که با استفاده از رسید ساز جعلی از ۱۴ نفر از شهروندان ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد، خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت : در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس با وعده فروش گوشی های آیفون موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد : در برسی های انجام شده، مشخص شد، متهم با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسید ساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان های بابلسر، فریدونکنار و سیمرغ نیز کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم که با همین روش اقدام به خرید گوشی های آیفون ۱۳ در این شهرستان ها کرده بود توسط ماموران پلیس فتا در شهرستان بابلسر شناسایی و دستگیر شد.

سردار مفخمی تصریح کرد : این متهم ۳۲ ساله در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از ۱۴ نفر از شهروندان در این شهرستان ها اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید به شهروندان گرامی مبنی بر رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش کالا و اطمینان کامل از واریز و یا انتقال وجه مبدله شده به حساب آنان در صورت بروز مشکل سریعاً موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.