بسته خبری پلیس ؛

دستگیری باند ۴ نفره سارقان و مالخران اماکن دولتی در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف ۴۰ میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخران اماکن دولتی توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ کاراگاه “علی قیصری گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان اماکن دولتی و در پی وصول پرونده سرقت از اماکن دولتی، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات گسترده فنی علمی، کارآگاهان طی ماموریتی پس از شناسایی، با رعایت موازین قانونی وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسائی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، پس از اخذ دستور قضائی شده طی اجرای چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان شناسائی شده را دستگیر و به یگان دلالت دادند.

وی بیان کرد : سارقان دستگیر شده طی اقدامات تخصصی اطلاعاتی، به سرقت فوق اقرار و اموال مسروقه به ارزش چهل میلیارد ریال نیز کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قیصری از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و از سیستم‌های نوین در کشف جرم مثل سامانه مها و gis در کشف علمی جرم اقدام کنند.

محکومیت قاچاقچی سوحت در چالوس

رئیس شعبه دوم بدوی نوشهر گفت: پرونده نگهداری غیر مجاز ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نوشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

محمد صادق فلاح محمدی تصریح کرد : بازرسان شرکت نفت منطقه چالوس با توجه به اطلاعات دریافتی در بازرسی از یک مرکز عرضه سوخت قاچاق را کشف و پرونده را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی نوشهر ارسال کردند.

توقیف خودروی حامل مواد پروتئینی غیر بهداشتی در ساری

سرهنگ “عبداله حسن زاده” بیان کرد : در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران یگان امداد ساری به یک دستگاه کامیونت یخچال دار حامل مواد پروتئینی و گوشتی مظنون شدند.

وی افزود: ماموران یگان امداد با هماهنگی قضائی خودروی مذکور را توقیف و در بازرسی از آن ۲۰۰ کیلو گرم از نوع جگر سفید، جگر سیاه و دل فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۳ قاتل متواری کمتر از ۳ ساعت در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائم شهر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان قائم شهر، سریعاً بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک جوان ۳۳ ساله در اثر اصابت چاقو، جان باخته و ضاربان از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی قائم شهر تصریح کرد : ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و با همکاری پلیس اطلاعات موفق شدند مخفیگاه قاتلان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، هر ۳ متهم را در کمتر از ۳ ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ خادمی با اشاره به اعترافات متهمان به بزه ارتکابی در بازجویی‌های انجام شده، خاطرنشان کرد: انگیزه متهمان از ارتکاب نزاع منجر به قتل، خصومت شخصی بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی قائم شهر ذکر کرد : امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.