علیرضا دبیر؛

کشتی مازندران شاگرد اول کشتی ایران است

حرف آنلاین: رئیس فدراسیون کشتی گفت که کشتی مازندران شاگرد اول کشتی ایران است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از اعضای مازندرانی تیم ملی کشتی در رقابت های جهانی صربستان با بیان اینکه کشتی مازندران سهم بسزایی در قهرمانی ها دارد، اظهار کرد: کشتی ایران حدود ۸۲ و نیم درصد مدال‌های قهرمانی ایران را به خود اختصاص داده است.

دبیر خطاب به وزارت ورزش، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۲ میلیارد تومان برای کشتی هزینه کردیم که وزارت ورزش حدود ۱۶ میلیارد تومان به ورزش اختصاص داد.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری برای سالن ورزشی جویبار بودجه اختصاص پیدا کرد و حال باید فردی به دنبال دریافت این اعتبار باشد تا سالن ورزشی کشتی در جویبار ساخته شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه نگاهمان به مازندران ویژه است، یادآور شد: این سفر پنجم من به مازندران است و در ادامه یادآور شد: در حال حاضر از مازندران سه مربی فرنگی و ‌ سه مربی آزاد بزرگسالان و نیز ۴ مربی تیم ملی نیز مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران شاگرد اول کشتی ایران است، افزود: کشتی مازندران باید امسال ۴ طلا می‌گرفت و حتی حسن‌یزدانی نیز طلا بود، در صورت رسیدگی به زیرساخت ها کشتی در استان مازندران از سوی استانداری،  مازندران می تواند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

دبیر مهم‌ترین ایرادی کشتی مازندران را مفت‌باز بودن آن دانست و تصریح کرد: کشتی‌گیران به حرف‌هايم گوش نمی‌دهند و هر بار که گوش ندادند شکست خوردیم.

وی با بیان اينکه باید سالن های بیشتری در اختیار کشتی قرار بگیرد، گفت: چرا باید سالن سید رسول کشتی ساری را در مزایده قرار می‌دادید؟ امیدواریم این سالن کشتی به ورزش برگردد و اگر این اتفاق بیفتد کشتی ساری نیز قوی‌تر خواهد شد.