فریدونکنار قهرمان رقابت های کشتی آزاد لیگ نوجوانان مازندران شد

هیات کشتی فریدونکنار توانست قهرمانی رقابت های کشتی آزاد لیگ نوجوانان مازندران را از آن خود کند.

شهرام جعفری نائب رئیس هیات کشتی مازندران در حاشیه رقابت های کشتی آزاد لیگ نوجوانان مازندران در گفت و گو با حرف آنلاین گفت : درمسابقات قهرمانی تیم ملی نوجوانان مان که دراستانبول برگزارشد ، 4 نفر از کادرفنی و سرمربی اهل مازندران بودند و کشتی گیران ما هم صاحب مدال طلا شدند.

وی افزود : در مسابقات لیگ نوجوانان مازندران، تیم فریدونکنار قهرمان این دوره از مسابقات شد و 2 سال متوالی لیگ های پایه نوجوانان و نونهالان به خوبی در مازندران برگزار می شود و مطمئنا برگزاری متوالی این مسابقات به کشتی مازندران کمک می کند.

جعفری ذکر کرد : هدف از برگزاری مسابقات لیگ طبق اساس نامه بوده و خوشبختانه نقاط قوت زیادی داشت و مربیان هم با حضور در این مسابقات به گونه ای حرفه ای می شوند.

نائب رئیس هیات کشتی مازندران تصریح کرد : حضور مدیر و کمیته فنی و کادر محترم تیم نوجوانان در مسابقات لیگ باعث انگیزه کشتی گیران می شود و استعداد های زیادی از این مسابقات بیرون می آید.

شعبان غفاری رئیس هیات کشتی شهرستان فریدونکنار ادامه داد : ما توانستیم در لیگ نوجوانان استان به مقام نخست برسیم و زحمات بسیار زیادی داشت زیرا با تیم قدرتمندی مثل آمل کشتی گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد : فریدونکنار در سال های گذشته طلایی بوده و در چندسال اخیر سیر نزولی داشته اما امروز به کمک دوستان عزیز کمکی به کشتی فریدونکنار کردیم که به جایگاه خود برسد.

نبیلی مسئول کمیته لیگ های هیات کشتی مازندران اظهارکرد : این مسابقات همانند سال گذشته به نحو احسن برگزار شد و زمان شروع این مسابقات تیرماه بود و 15 تیم اعلام آمادگی کردند.

وی اشاره کرد : این مسابقات در دو منطقه شرق و غرب برگزار شد و به دلیل وسعت مازندران و مسافت زیاد این مسابقات را در دو گروه B وA  برگزار کردیم.

مسئول کمیته لیگ های هیات کشتی مازندران گفت : مسابقات به صورت متمرکز بود و 8 تیم به مرحله حذفی صعود کردند و پس از مسابقات حذفی ، امروز 4 تیم در قائمشهر در نیمه نهایی و فینال شرکت کردند و هیات کشتی فریدونکنار مقام اول، تیم شیرخدا آمل مقام دوم و تیم آکادمی باباجانزاده بابل مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است ؛ قهرمان این دوره از مسابقات به لیگ منطقه ای کشور اعزام می شود.