پرداخت مطالبات کارگران نساجی مازندران به‌ زودی

حرف آنلاین: نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به مطالبات چندین ساله بازنشستگان و معوقات کارگران نساجی از پرداخت آن در آینده نزدیک خبر داد. کمال علیپور با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برای پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان نساجی قائمشهر، گفت: زمین نساجی قائمشهر به مزایده گذاشته […]

حرف آنلاین:

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به مطالبات چندین ساله بازنشستگان و معوقات کارگران نساجی از پرداخت آن در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: مطالبات کارگران نساجی مازندران به‌ زودی پرداخت می‌شود

کمال علیپور با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برای پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان نساجی قائمشهر، گفت: زمین نساجی قائمشهر به مزایده گذاشته خواهد شد و بانک ملی طلب خود را از سرمایه‌گذار تصفیه خواهد کرد.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فروش زمین و پرداخت مطالبات کارگران شاغل و قراردادی و بازنشستگان، زمان‌بر است و این طرح در دستور کار ما قرار دارد به برنامه‌ریزی برای پرداخت سریع‌تر مطالبات کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و یادآور شد: بانک ملی 12 میلیارد تومان را به سرمایه‌گذار برای پرداخت مطالبات براساس قرارداد بین دو طرف اختصاص خواهد داد.

وی با یادآوری جلسه با وزیر اقتصاد و دارایی و تاکید بر حل مشکل کارگران و بازنشستگان نساجی، خاطرنشان کرد: با پرداخت 12 میلیارد تومان توسط بانک ملی به سرمایه‌گذار شاهد پرداخت معوقات خواهیم بود و این مبلغ از دیون سرمایه‌گذار به بانک ملی محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان  با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات و معوقات از وظایف سرمایه‌گذار است و سرمایه‌گذار نساجی نیز مطالبات حدود 100 نفر را تاکنون پرداخت کرده است، متذکر شد: مطالبات چندین ساله بازنشستگان و معوقات کارگران نساجی به‌زودی پرداخت می‌شود./فارس