يونسي؛اقتدار كشور در گرو  ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

  اقتدار كشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در اين جلسه با بيان اين كه اقتدار كشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، ياد آور شد: همه وظيفه دارند […]

 

اقتدار كشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در اين جلسه با بيان اين كه اقتدار كشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، ياد آور شد: همه وظيفه دارند عظمت شهدا و ميراث گرانقدر اين گلگون كفنان والامقام را به فرزندان خود و نسل هاي آينده بشناسانند.

به گزارش روابط عمومي استانداري، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه شوراي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت استان با اشاره به اين كه شهدا داراي جاذبه الهي هستند، گفت: شهدا بيرق هاي رستگاري، فلاح، ايثار، حريت، جوانمردي و خداپرستي هستند.

معاون استاندار، افزود: شهدا جان خود را در طبق اخلاص مي گذارند و چون شمع مي سوزند و با پرتو افشاني، تاريكي ها را به روشنايي بدل مي كنند.

وي با بيان اين كه اقتدار كشور و نظام در گرو زنده نگهداشتن ياد شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، ياد آور شد: همه وظيفه دارند عظمت شهدا و ميراث گرانقدر اين گلگون كفنان والامقام را به فرزندان خود و نسل هاي آينده بشناسانند.

يونسي، انجام كارهاي فرهنگي در استان در خصوص ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: استان مازندران با برگزاري 1500 يادوراه در سال 95 رتبه نخست كشور در اين بخش را كسب نمود.

وي با اشاره به چاپ و تأليف كتاب با موضوع شهدا، جنگ و دفاع مقدس ، جمع آوري بيش از يك ميليون عكس شهدا، بيش از 70 هزار اسناد دفاع مقدس، برگزاري 1500 يادواره شهيد، بيش از ده هزار برنامه راديويي، 3500 ساعت مصاحبه در ارتباط با ايثار و شهادت و دفاع مقدس گفت: اين اقدامات شايسته بايد تداوم يابد و به سرانجام مطلوب برسد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، بر زمينه سازي براي تعميق ارتباط عموم آحاد جامعه به ويژه نسل جوان با مفاهيم و ارزش هاي فرهنگ ايثار و شهادت تاكيد كرد و ياد آور شد: از حداكثر ظرفيت ها بويژه توانمندي هاي دستگاه هاي فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بهره گيري شود.

يونسي افزود: دستگاه هاي فرهنگي و تبليغي، رسانه ها و صدا و سيما نقش مهمي در ابلاغ پيام شهدا به جامعه و ترويج آموزه هاي شهدا دارند.در آغاز اين جلسه رضايي، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان به ارايه گزارشي از اقدامات صورت گرفته و برنامه هاي آينده در اين راستا پرداخت.