جشن پیروزی؛

هواداران نساجی تا سحر بیدار بودند

حرف آنلاین: شب گذشته هواداران نساجی در شهرهای مختلف مازندران و بویژه قائمشهر پس از صعود این تیم به فینال جام حذفی کشور برای دومین بار در روزهای اخیر در خیابان‌ها پیروزی تیم محبوب‌شان را تا صبح جشن گرفتند. پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل مس کرمان در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال […]

حرف آنلاین: شب گذشته هواداران نساجی در شهرهای مختلف مازندران و بویژه قائمشهر پس از صعود این تیم به فینال جام حذفی کشور برای دومین بار در روزهای اخیر در خیابان‌ها پیروزی تیم محبوب‌شان را تا صبح جشن گرفتند.

پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل مس کرمان در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور که شامگاه سه‌شنبه برگزار شد، نساجی‌چی‌ها را هشت روز پس از جشن صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی، بار دیگر برای برپایی یک جشن فوتبالی به خیابان‌ها کشاند.

هواداران پرشور نساجی در قائمشهر بلافاصله پس از پایان مسابقه وارد خیابان‌ها شدند و علاوه بر راه انداختن کاروان‌های خودرویی و به صدا در آوردن بوق خودروها، با تجمع در برخی نقاط مشخص شهر سرودها و شعارهای هواداری نساجی را سر دادند. کانون اصلی تجمع هواداران نساجی و برپایی جشن صعود نیز میدان طالقانی قائمشهر است که به طور کامل مملو از جمعیت شد.

هواداران با خواندن سرودهای هواداری نساجی و همچنین سر دادن شعارهای مربوط به این تیم، حال و هوای سکوهای ورزشگاه شهید وطنی را به خیابان‌های قائمشهر کشاندند. سرود معروف «نساجی ای امید شهر خسته» و همچنین سرود «نساجی قهرمان میشه، خدا می‌دونه که حقشه…» در کنار شعارهایی همچون «نساجی زلزله، محبوب هر چی دله» و تکرار نام بازیکنان شاخص نساجی و ساکت الهامی بخشی از جشن هواداران این تیم در قائمشهر است.

پیروزی نساجی در شهرهای دیگر مازندران نیز هواداران این تیم را در قالب کاروان‌های خودرویی وارد خیابان‌ها کرد. در ساری تعداد زیادی از هواداران پس از پایان مسابقه با خودروهای خود در خیابان‌های فرهنگ و قارن کاروان جشن صعود نساجی را به راه انداختند. در برخی شهرهای دیگر استان نیز این جشن‌های خودرویی برگزار شد. اما قائمشهر شرایط کاملا ویژه‌ای دارد.

قائمشهری‌ها که نیمه‌شب ۲۲ فروردین و پس از برد نساجی مقابل استقلال نیز به خیابان‌ها رفتند و صعود تیم‌شان را جشن گرفتند، امشب با توجه به فینالیست شدن تیم‌شان جشن پرجمعیت‌تر و پرشورتری را برگزار کردند.

در این جشن همگانی اقشار مختلف مردم قائمشهر اعم از زن و مرد در رده‌های سنی مختلف حضور یافته‌اند. حضور خانوادگی شهروندان در جشن فینالیست شدن نساجی نیز حال و هوای این جشن را صمیمانه‌تر کرده است.

در برخی از نقاط قائمشهر نیز هواداران با نصب صفحه نمایش‌های بزرگ در خیابان، مسابقه را به جای این‌که در خانه ببینند، در خیابان و به صورت گروهی تماشا کردند. کوچه نیما در قائمشهر یکی از این نقاط بود که با حضور خانواده‌ها حال و هوایی کاملا ورزشگاهی داشت و بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به محل جشن ساکنان این نقطه از قائمشهر تبدیل شد.

تعدادی از شهروندان قائمشهر نیز با تشکیل گروه‌های هواداری در سایر خیابان‌های این شهر جشن صعود را برگزار کردند و با توجه به این که حدود ۳۰ هزار هوادار نساجی در حال بازگشت به مازندران و قائمشهر هستند، همچنان جشن و شادمانی فوتبالی خود را ادامه می‌دهند.

نساجی‌چی‌ها از حالا خود را برای برپایی جشن بزرگ قهرمانی تیم محبوب‌شان آماده می‌کنند و امیدوار هستند که روند موفقیت این تیم با شکست دادن آلومینیوم اراک ادامه یابد و تکمیل شود.

نساجی پس از تیم فوتبال خونه‌به‌خونه، دومین تیم مازندرانی است که به فینال جام حذفی فوتبال کشور صعود می‌کند و در صورت قهرمانی، بهترین رتبه کسب شده در تاریخ فوتبال مازندران را به نام خود ثبت خواهد کرد.

نساجی مسابقه نهایی جام حذفی را باید هفتم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقابل آلومینیوم اراک برگزار کند./ایرنا