نماینده ولی فقیه در مازندران:

هدف شیطان بزرگ از آمدن به منطقه دوشیدن آل سعود است

حرف آنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رئیس‌جمهور آمریکا یا همان شیطان بزرگ برای تجدید پیمان با رژیم صهیونیستی و همراه با تصمیم‌‌های پشت پرده شیطنت‌آمیز و برای دوشیدن نوکر خودش رژیم آل سعود به عربستان آمد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری، ضمن گرامیداشت ولادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: امام هادی (ع) دو میراث بسیار مهم در قالب دعا و زیارت همچون زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه برجای گذاشت، که زیارت دوم به ۲۰۶ فضیلت از فضایل امام علی (ع) اشاره شد.

وی با بیان اینکه با استناد به زیارت غدیریه همزمان در دهه امامت و ولایت و نزدیک بودن عید غدیرخم، تاکید کرد: وظیفه ما در مقابل غدیر این است که اولا به تقویت شناخت خود نسبت به فرهنگ غدیر بپردازیم و دوما اینکه با توجه به اینکه علی (ع) هنوز آنطور که باید معرفی نشده به معرفی ایشان بپردازیم.

لزوم معرفی شخصیت علی (ع)

محمدی لایینی در ادامه عنوان کرد: وظیفه ما امروز حرکت در مسیر تقویت جهاد تبیین برای معرفی امام علی (ع) و خنثی کردن تبلیغات سهمگین و دروغ‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه این حضرت روا میدارند، است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه برای شناخت شخصیت حضرت علی (ع) اگر تا روز قیامت هم اگر کار کنیم کم است، بر لزوم شناخت بهتر ایشان و همچنین جدی گرفتن بزرگداشت عید غدیر تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به عدم رعایت حجاب توسط برخی‌ها در کنار دریا این مظهر نعمت الهی، از وضع موجود گلایه کرد و ادامه داد: اینها به حجاب اسلامی دهن‌کجی می‌کنند، گناه علی (ع) را ناراحت و انجام اعمال نیک ایشان را خوشحال می‌کند.

وی با با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، به وظایف سنگین این شورا همچون نظارت بر قانون‌گذاری و انتخابات، تفسیر بر قانون اساسی و غیره اشاره کرد و گفت: همه باید برای تضمین سلامت انتخابات وارد عمل شده و از شورای نگهبان پیروی کنیم.

حجاج به شیطان بزرگ سنگ زدند

محمدی لائینی با اشاره به حضور شیطان بزرگ یا همان رئیس‌جمهور آمریکا در منطقه، عنوان کرد: او نخست به کعبه و قبله خود رفت و سر و گوشی آب داد و با رژیم صهیونیسم تجدید پیمان کرد و همراه با تصمیم‌‌های پشت پرده شیطنت‌آمیز برای دوشیدن نوکر خودش رژیم آل سعود به عربستان می‌آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان داشت: همزمان با حضور این شیطان بزرگ حجاج در مراسم حج در منا رمی جمرات کرده به شیطان سنگ زدند، گویا شیطان ناراحت شده و خودش به عربستان آمد، پس یاید این بار محکم‌تر در قالب شعار همیشه ماندگار “مرگ بر آمریکا” سنگ بزنیم.