نانوایان متخلف مازندران ۹۹ میلیارد ریال جریمه شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه برای واحدهای نانوایی متخلف استان بیش از ۹۹ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است. به گزارش حرف آنلاین به نقل از مهر، سید مسیب موسوی اظهار داشت: در ۹ ماهه نخست سال جاری بازرسان این سازمان به همراه بازرسان برخی دستگاه‌های اجرایی […]

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه برای واحدهای نانوایی متخلف استان بیش از ۹۹ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از مهر، سید مسیب موسوی اظهار داشت: در ۹ ماهه نخست سال جاری بازرسان این سازمان به همراه بازرسان برخی دستگاه‌های اجرایی دیگر ۲۹ هزار بار از سطح نانوایی‌های استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: در پی این بازرسی‌ها سه هزار و ۹۵۴ پرونده تخلف تشکیل شده است و رقم ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۹۹ میلیارد ریال بوده که کلیه پرونده‌های متشکله برای صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان یاد آور شد: شهروندان عزیز مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، تخلفات بهداشتی، احتکار، تقلب، عرضه خارج از شبکه و … را به سامانه www.۱۲۴.ir و یا با تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.