استاندار مازندران تاکید کرد :

مدیران مازندران در جهت تقویت تولید و ارتقا اشتغال جهادی عمل کنند

حرف آنلاین/ استاندار مازندران گفت : با هیچ کس بر سر منافع مردم تعارف نداریم و همه مدیران باید در جهت تقویت تولید و ارتقا اشتغال وظیفه شأن را جهادی انجام دهند.

به گزارش حرف آنلاین؛ سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خطاب به مدیران مازندران که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد با بیان این که در شهرک‌های صنعتی استان نباید هیچ واحد تعطیلی داشته باشیم، گفت: در این شهرک ۳۴ واحد غیر فعال شده است که می‌بایست با قید فوریت تعیین تکلیف شوند.

او افزود: تولید در واحد‌های صنعتی می‌بایست رونق پیدا کند و از سرمایه گذارانی که برای فعالیت در واحد‌های تولیدی آمادگی دارند با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کنیم تا واحد‌های تولیدی تعطیل شده را راه اندازی کنند.

حسینی پور گفت: با هیچ کس بر سر منافع مردم تعارف نداریم و همه مدیران باید در جهت تقویت تولید و ارتقا اشتغال وظیفه شأن را جهادی انجام دهند.

او افزود: کسانی که قادر به اداره واحد‌های تولیدی نیستند، می‌بایست زمین‌های در اختیار را پس بدهند چرا که با اعطای این زمین‌ها به واحد‌های تولیدی فعال، جوانان زیادی که در انتظار شغل هستند را می‌توان مشغول به کار کرد.