مازندران میزبان بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری ۱۰ میلیون و۳۸۹ هزار و ۷۵۸ نفر در مازندران اقامت داشتند.

به گزارش حرف آنلاین؛ صادق برزگر امروز در ستاد خدمات سفر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شمار اقامت کننده‌های پنجمین روز تعطیلات نوروز سال جاری یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۱۹۸ نفر ثبت شده است، اظهار کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را ۷۷۰ مورد از آغاز ستاد تا چهارم فروردین دانست و گفت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۴۶ فقره تشویق، ۹۲ فقره تذکرات و ۲۹ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا پنجم فروردین سال جاری را ۵ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۵۶ نفر اعلام کرد.