پس از 7ماه شهرداری جویبار، تعیین تکلیف شد

در حالی که از هفت ماه گذشته تاکنون، شهرداری جویبار با سرپرستی اداره می شد و شهرداران معرفی شده به استانداری نتوانسته بودند احکان خود را دریافت کنند،

در حالی که از هفت ماه گذشته تاکنون، شهرداری جویبار با سرپرستی اداره می شد و شهرداران معرفی شده به استانداری نتوانسته بودند احکان خود را دریافت کنند، دهم دی ماه با حکم سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، رمضان سیفی جویباری، به عنوان شهردار جویبار منصوب و طی مراسمی با حضور احمد توکلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرهاد عسگری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران معارفه شد.

حدود یک ماه پیش بود که رئیس شورای اسلامی شهر جویبار در نامه ای به استاندار مازندران خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهردار جویبار شده بود. پیش از سیفی یک گزینه دیگر نتوانسته بود از سد استانداری مازندران برای تصدی پست شهرداری بگذرد.

از آبان ماه 1401 استیضاح فقیه شهردار جویبار توسط دو عضو شورای شهر این شهر کلید خورد و پس از یکی دو جلسه استیضاح شهردار وقت خردادماه 1402 استعفا و این شهرداری با سرپرستی اداره می شد.

گفته می شود اعضای شورای شهر جویبار، نسبت به کاندیداتوری فقیه در انتخابات مجلس از حوزه جویبار موضع گرفته بودند و خواستار شفافیت وضعیت وی در انتخابات پیش رو بودند.