مار پیتون رهاشده در آمل به پارک طبیعت چمستان نور منتقل شد

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل از زنده گیری مار پیتون در سطل زباله دریکی ازمناطق شهری توسط ماموران امداد ونجات این سازمان خبر داد

به گزارش حرف آنلاین ؛ اسماعیلی گفت: مارپیتون گرفته شده، پس از نامه نگاری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های آمل ونور به پارکی درشهر چمستان از توابع شهرستان نور منتقل شد.

روح الله اسماعیلی افزود: این مار که بچه پیتون و حدود ۷۰ سانت طول آن بوده، از گونه‌های خانگی و دریکی از سطل‌های بزرگ زباله دربلواربنفشه درشهرآمل رها شده بود.

وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر پیدا ومشاهده شدن مارپیتون دریک سطل زباله، بلافاصله تیم امداد وانجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل به محل موردنظر اعزام و پس از زنده گیری مار، آن را به این سازمان منتقل کردند.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات امینی شهرداری آمل ادامه داد، پس ازاین، با نامه نگاری به اداره محیط زیست شهرستان آمل مبنی بر زنده گیری این مار پیتون وهماهنگی که توسط اداره حفاظت محیط زیست آمل بااداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور انجام داد، مارپیتون بازی گوش ور‌ها شده به پارک طبیعت درشهر چمستان منتقل شد.

اسماعیلی گفت: به گفته محیط زیست، پارک طبیعت چمستان که زیرنظر اداره محیط زیست شهرستان نوراست، برخی گونه‌های حیوانات وحشی را به صورت یک جا نگهداری می‌کند.

قابل ذکر است ، عصر شنبه فیلم کوتاهی از مشاهده مار پیتون در سطل زباله در یکی از مناطق شهری آمل، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شهروند آملی در حال خالی کردن زباله در سطل متوجه حضور مار پیتون در آن می‌شود.