رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد خبر داد؛

غرق شدن ۸عضو یک خانواده اصفهانی در دریای محمودآباد

حرف آنلاین: رییس هیات نجات غریق محمودآباد از غرق شدن هشت عضو یک خانواده اصفهانی در این شهرستان خبر داد.


سعید خادمی رئیس هیات نجات غریق محمودآباد در گفت وگو با حرف آنلاین گفت: هشت عضو یک خانواده اصفهانی ظهر امروز جمعه باوجود هشدارهای مکرر ناجیان، با ورود به آب‌های ساحل دریای محمودآباد در محدوده جغرافیایی این شهرستان غرق شدند که یک تن از این افراد جان باخت.

 

وی افزود: با وجود هشدارهای ناجیان مبنی بر مواج بودن دریا و منطقه شنا ممنوع، هشت نفر از اعضای یک خانواده در ساحل مسکن مهر محمودآباد و در محدوده ای که تابلو شنا ممنوع نصب شده بود، وارد آب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حالت عادی نداشتند، افزود: متاسفانه با وجود هشداهای مکرر ناجی این افراد شامل پنج مرد و سه زن اقدام به شنا می‌کنند که نهایتا در گودال دریایی گرفتار می‌شوند.

پایان زندگی یک عضو از این خانواده

رییس هیات نجات غریق محمودآباد با تاکید بر اینکه پس از اعلام ناجی، بلافاصله تیم‌های تخصصی نجات به ساحل مذکور اعزام می شوند، بیان کرد: با تلاش ناجیان هر هشت نفر به سرعت از آب خارج می‌شوند که ۶ نفر از این مصدومان با کمک تیم‌های اورژانس مداوا و ۲ عضو دیگر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل می‌گردند.

وی گفت: باوجود تلاش‌های کادر درمان و انجام سی پی ار یکی از اعضای این خانواده که ۳۲ساله سن داشت، جان خود را از دست داد.

خادمی ضمن گلایه از عدم توجه مردم و غیربومیان به هشدار ناجیان، بیان کرد: متاسفانه مسافران و حتی برخی از بومیان به هیچ عنوان به تذکر ناجیان برای عدم شنا توجه نمی‌کنند و در مناطق شنا ممنوع نیز وارد آب می‌شوند.