افتخار آفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد در مشهد

دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد موفق به کسب رتبه برتر در سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری ، قرآن و عترت شدند.

به گزارش حرف آنلاین؛ در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت برگزار شد.

این جشنواره با اهداف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در بین دانشجویان، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان با قرآن و عترت و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، شناخت استعدادها و توانایی های دانشجویان در زمینه های فرهنگی و هنری و بستر سازی جهت رشد و بالندگی آنها، ارج گذاری به فعالیت های قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی و انتقال مفاهیم بلند قرآنی و معارف اهل بیت(ع) به جامعه و بهره گیری از زبان هنر برنامه ریزی و اجرا شد.

این جشنواره به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و شرکت کنندگان تا آخر دی ماه ۱۴۰۱ فرصت ارسال آثار خود را داشتند و داوری این آثار در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت و نتایج آن در خردادماه سال جاری اعلام شد.

طبق اعلام نتایج، عباس صالحی میانرود و سیاوش مستانی شیرازی دو دانشجوی ممتاز دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان محمودآباد توانستند با کسب رتبه برتر در بخش اذان به مرحله کشوری این جشنواره راه یابند.

قابل ذکر است؛ در مرحله کشوری در هر رشته صرفاً ۱۶ نفر از دانشجویانی که بالاترین امتیاز را (صرف نظر از منطقه و استان) در کل کشور کسب کرده باشند به مرحله کشوری راه خواهند یافت و برگزیدگان مرحله کشوری این جشنواره بر اساس سهمیه دانشگاه فنی و حرفه ای جهت رقابت با دانشجویان و برگزیدگان سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به دبیرخانه جشنواره در مرحله ملی معرفی می شوند.