اخبار پلیس ؛

عاملان تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف۱۰۱گرم طلای قاچاق از دو واحد صنفی به ارزش۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری، خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین  سرهنگ “محمد محمدپور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی در کشور یکی از راه‌های کنترلی بازار و بازدارنده فعالیت دلالان غیرمجاز است، به همین منظور مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از منابع مورد وثوق مبنی بر اینکه در شهرستان ساری افرادی در امر خرید و فروش طلا و ارز غیرمجاز فعالیت گسترده دارند، پس از بررسی صحت و سقم گزارش موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس و کارشناسان سازمان های صمت و استاندارد پس از بررسی موضوع، اعلام داشتند طی بازدید میدانی در نهایت از واحد صنفی به میزان۱۰۱گرم طلای قاچاق کشف و ضبط و طبق نظر کارشناسان، ارزش کشفیات۲میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه تصریح کرد: طلای مکشوفه، تحویل کارشناسان اداره صمت و برای دو متصدی واحد های صنفی، پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عوامل تیر اندازی در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ “علی اکبردرویشی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، ماموران  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، ۳ نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند شناسایی شدند.

سرهنگ درویشی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده اند، یادآور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده  و قبلا نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و انتظارمان از مردم همکاری های همه جانبه با ماموران است .

کشف پوشاک قاچاق در شهرستان تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۳۹۰ عدد پوشاک زمستانی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهادر دیلمی” درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در حین گشت زنی و بازدید از صنوف  در سطح حوزه استحفاظی به یک فروشگاه بزرگ عزیمت و مورد بازدید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این فروشگاه ۳۹۰ سوب پوشاک زمستانی قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دیلمی خاطرنشان کرد: پلیس این شهرستان در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی قاطعانه مقابله می کند .

کشف بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر تریاک در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از۳ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی داداش تبار” در تشریخ این خبر اظهار کرد: در پی دریافت کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر در یکی از محلات شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مسکونی عامل توزیع کننده مواد مخدر، بیش از ۳ کیلو گرم موادمخدر تریاک کشف کردند.

سرهنگ “علی داداش تبار” با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ و سر منشأ اکثر ناهنجاری‌های اجتماعی بوده که نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.