مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد؛

ضرورت تقویت تخصص‌های روزآمد از سوی روابط عمومی‌ها

حرف آنلاین: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با تاکید بر ضرورت تقویت تخصص‌های روزآمد و بهره‌مندی از آموزش های لازم از سوی روابط عمومی ها، گفت: لازم است تا روابط عمومی ها با جهاد تبیین با همه ظرفیت با جنگ نرم دشمنان مقابله کنند. مرتضی نوربخش، در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان […]

حرف آنلاین: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با تاکید بر ضرورت تقویت تخصص‌های روزآمد و بهره‌مندی از آموزش های لازم از سوی روابط عمومی ها، گفت: لازم است تا روابط عمومی ها با جهاد تبیین با همه ظرفیت با جنگ نرم دشمنان مقابله کنند.

مرتضی نوربخش، در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان با اشاره به این که روابط عمومی باید در میدان فعالیت‌های سازمان، نقش اثرگذار خود را ایفا کند، افزود: تقویت جایگاه روابط عمومی بیش از هر چیز مرهون کنشگری فعال مدیران و کارکنان این حوزه است.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی ها با پیشنهادهای کارشناسی شده و ارائه مشاوره های نافذ و موثر در کنار فرمانداران و مدیران باشند و جایگاه روابط عمومی را در دستگاه متبوع تقویت کنند، خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تجهیز روابط عمومی و ارتقا جایگاه این واحد مهم در سازمان اهتمام بیشتری داشته باشند.

نوربخش با اعلام این که 7.5 میلیون سیم کارت فعال در مازندران وجود دارد که بیانگر ضریب بالای نفوذ اینترنت و رسانه در استان است، اظهار داشت: گستره اطلاع رسانی در شهرستان ها باید دورترین نقاط را در برگیرد تا دستاوردهای نظام و دولت بدرستی تبیین شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران
با اشاره به صف آرایی دشمنان قسم خورده انقلاب با همه توان رسانه ای و جنگ عظیم تبلیغاتی که بر علیه نظام به راه انداخته اند، عنوان کرد: در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری، لازم است تا روابط عمومی ها با جهاد تبیین ضمن اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت با همه ظرفیت با جنگ نرم دشمنان و بدخواهان ملت ایران مقابله کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت تخصص‌های روزآمد و بهره‌مندی از آموزش های لازم از سوی روابط عمومی ها، تاکید کرد: روابط عمومی ها توانمندی های فردی خود را قوی تر و پویاتر کنند.

نوربخش گفت: یقین دارم با کمک همدیگر می توانیم بر مشکلات فائق شویم و به سوی روابط عمومی روزآمد، کنشگر و صاحب تخصص های لازم گام برداریم.

گفتنی است؛ در آغاز این نشست؛ مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.