شهدای پاس ساری به دنبال کسب تجربه در لیگ برتر کشتی آزاد است

سرمربی تیم کشتی شهدای پاس ساری گفت: از آنجایی که این باشگاه توان مالی لازم را ندارد فقط به دنبال کسب تجربه است.

علی خدایی سرمربی تیم کشتی شهدای پاس ساری در گفت وگو با حرف آنلاین،  با اشاره به اینکه روز نخست برگزاری مسابقات میان پاس شهدای ساری با بانک شهر بود، گفت: تفاوت زیادی میان تیم بانک شهر و تیم پاس از نظر مالی و بودجه وجود دارد.

وی افزود: شهدای پاس ساری تیمی است که ورزشکاران آن سرباز بوده و جویای نام هستند و به دنبال رو به رو شدن با کشتی‌گیران مطرح هستند.

وی تصریح کرد: هدفمان این است که این جوانان فرصتی پیدا کنند تا بتوانند  توانمندی خود را نشان دهند و بیشتر این تیم به دنبال جوان‌گرایی است.

سرمربی تیم کشتی شهدای پاس ساری ، یادآور شد: هدف مسابقات آن است که ورزشکاران تیم کشتی پاس ساری بتوانند خود را از نظر توانمندی نشان دهند از آنجایی که این باشگاه توان مالی لازم را ندارد فقط به دنبال کسب تجربه است.

لیگ برتر کشتی آزاد در هفته اول شاهد رقابت های جذابی بود که یکی از آنها ، دیدار دو تیم شهدای پاس ساری و تیم پرستاره بانک شهر بود. این دو تیم دو دیدار رفت و برگشت را تجربه کردند که بانک شهر در هر دو رقابت برنده از میدان خارج شد. در دیدار رفت شهدای پاس ساری 9 بر یک شکست خورد اما در دیدار برگشت، با 4 پیروزی، 6 بر 4 رقابت را واگذار کرد.

در رقبابتی دیگر، تیم ستارگان ساری و مقاومت البرز بصورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتیجه آن دو پیروزی ۸ بر ۲ در دور رفت و نتیجه ۵ بر ۵ در دور برگشت بود. تساوی دیدار برگشت به دلیل امتیاز مثبت بیشتر، به نفع ستارگان تمام شد.

در گروه دیگر لیگ برتر کشتی آزاد، تیم انبوه سازان هوتن در دیدار رفت ۸ بر ۲ و در دیدار برگشت ۶ بر ۴ تیم دانشگاه آزاد را شکست داد‌. ایمان محمدی سرمربی انبوه سازان هوتن و بهنام طیبی سرمربی دانشگاه آزاد را بودند.

هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد در روزهای چهارم، پنجم و ششم آبان در شهرای تاکستان، قائم شهر و ساری برگزار خواهد شد.