سرمربی تیم شهدای پاس ساری؛

یاسین رضایی کشتی‌گیر تیم شهدای پاس ساری پدیده لیگ‌برتر کشتی آزاد است

سرمربی تیم شهدای پاس ساری گفت: یاسین رضایی پدیده لیگ برتر کشتی آزاد شده هست.

علی خدایی سرمربی تیم شهدای پاس ساری در گفت و گو با حرف آنلاین در خصوص عملکرد حضور تیمش در لیگ برتر، بخصوص یاسین رضایی می‌گوید: کشتی گیران پاس تاکنون در این رقابت‌ها خوب ظاهر شدند.

خدایی معتقد است: کشتی گیران جوان این تیم با آینده درخشانی روبه‌رو هستند و در بسیاری مواقع با کشتی گیران باتجربه و مطرح کشور در یک سطح کشتی گرفتند.

وی هدف تیمش را حضور کشتی‌گیران جوان و جوان‌گرایی در دنیای کشتی اعلام کرد و افزود: امروز در میدان کشتی ثابت شد که یاسین رضایی می‌تواند بر کشتی‌گیرانی همچون یخکشی و مومنی پیروز شود.

به گفته سرمربی تیم شهدای پاس ساری ، کشتی‌گیران جوان با تمام توان خود بر روی تشک کشتی خود را نشان دادند که این جای شگفتی است.

وی یادآور شد: هر چند تیم شهدای پاس ساری با تیم‌های دیگر از لحاظ مالی و تعداد اعضا برابر نیست اما هدف اصلی این تیم حضور در مسابقات و نشان دادن برتری و سطح بازی خود در مقایسه با ورزشکاران دیگر است.

خدایی عنوان کرد: یاسین رضایی به عنوان پدیده لیگ برتر کشتی آزاد است و ثابت کرد که در برابر کشتی‌گیران تیم ملی در سطح بالاتری قرار دارد.

وی با بیان اینکه ، جوانان تیم شهدای پاس ساری دارای آینده درخشانی هستند، گفت: شاید تیم شهدای پاس ساری منابع مالی نداشته باشد اما جوانانی دارد که می‌توانند خود را در سطح جهانی مطرح کنند.