کشتی مازندران با کشتی جهان برابری می کند

پیشکسوت و مربی ارزنده کشتی محمودآباد با اشاره به اینکه کشتی مازندران با کشتی جهان برابری می کند ، گفت : کشتی گیران مازندرانی این پتانسیل را دارند که هرساله در رقابت های جهانی بدرخشند به شرط اینکه مسئولین استان از ورزشکاران حمایت کنند.

ابراهیم اسلامی پیشکسوت کشتی شهرستان محمودآباد در گفت و گو با حرف آنلاین با بیان اینکه کشتی مازندران عملکرد بسیار عالی را دارد ، اظهار کرد : ورزشکاران ما می توانند با تمرین و تمرکز درست در مسابقات کشتی تیم ملی آزاد آسیا ، موفقیت‌های ارزنده ای را کسب کنند.

وی با اعلام اینکه کشتی گیران از نقاط مختلف کشور در رقابت ها حضور دارند ، افزود : امسال هم ظرفیت مازندران در رقابت ها مثل همیشه بیشتر است.

اسلامی تصریح کرد : به عنوان مربی پیشکسوت در شهرستان محمودآباد در کنار دیگر مربیان هستم و رهنمود ها و تجارب لازم را در اختیار آنها قرار می دهم.

این پیشکسوت کشتی وضعیت پیشرفت کشتی گیران نونهال محمودآبادی را عالی برشمرد و خبر داد : فرزندان این شهرستان در رده سنی بزرگسالان مدال های بین المللی زیادی را کسب کردند.

او با اذعان به اینکه ما باید در سال ۱۴۰۲ ، شاهد کسب قهرمانی نوجوانان و نونهالان در مازندران باشیم ، تاکید کرد : قطعا استان ما بیش از ۳ مدال در این رده سنی کسب خواهد کرد، زیرا موفقیت و درخشش ورزشکاران مازندران به جهان کشتی ثابت شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه کشتی مازندران با کشتی جهان برابری می کند، ذکر کرد : کشتی گیران مازندرانی این پتانسیل را دارند که هرساله در رقابت های جهانی بدرخشند به شرط اینکه مسئولین استان از ورزشکاران ما حمایت کنند.

حیدر حیدری دیگر پیشکسوت کشتی محمودآباد با عنوان اینکه در ورزش کشتی بهتر است همانند دوران گذشته مربیان اندک و برجسته ای را در کادر قرار دهند تا بتوانند به درستی کشتی گیران را آماده مسابقات کنند، خاطرنشان کرد : اما متاسفانه ما امروز شاهد تعداد بسیار زیادی از مربیانی هستیم که به دنبال منافع مادی و شخصی خود هستند و این موضوع به ورزش کشتی آسیب می زند.

وی افزود : اگر مربیان نسل جوان از تجربه های پیشکسوتان کشتی استان بهره مند شوند ، قطعا نتیجه بی نظیر آن را خواهند دید.

حیدری یادآور شد : اگر مدیریت مسئولین و نظارت مربیان به خوبی اجرا شود، قطعا در دیگر شهرهای مازندران همانند جویبار، ورزشکاران توانمندی پرورش می یابند.

او گفت : مسئولین استعداد جوانان را شناسایی و از آنها حمایت کنند زیرا وجود افراد توانمند در کشتی مازندران کم نیست.