ساکت الهامی؛

سرمربی نساجی|این برد تاثیر هواداران بود

حرف آنلاین: ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ، این برد را اثر حضور پرشور هواداران دانست و اظهار داشت: پیش از هر چیز باید به تیم داوری از جمله سید مهدی سیدعلی تبریک بگویم که فوق‌العاده قضاوت کردند. وی افزود: جدال امروز […]

حرف آنلاین: ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ، این برد را اثر حضور پرشور هواداران دانست و اظهار داشت: پیش از هر چیز باید به تیم داوری از جمله سید مهدی سیدعلی تبریک بگویم که فوق‌العاده قضاوت کردند.

وی افزود: جدال امروز بازی سخت و پرفشاری بود که ما را با چالش مواجه کرده بود. حریف از اولین دقیقه با دفاع منسجم مقابل ما قرار گرفت و همانطور که دیدید در برخی اوقات با ۹ نفر دفاع می کردند. فرزاد حسین‌خانی از جمله مربیانی است که می‌تواند آینده دار باشد و برای کرمان و فوتبال ایران خدمت کند. شاید او تحت تاثیر جو بود. هر تیمی حق دارد دفاع کند و اگر دو دقیقه دیگر دوام می آورد بازی پنالتی کشیده می شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: به بازیکنان خودم دست مریزاد می‌گویم که جانانه جنگیدند. خوشحالم شرمنده هوادارانی که پنج ساعت در راه بودند نشدیم. دو سه بازیکن ما با مصدومیت بازی کردند. این برد تاثیر هواداران بود و متعلق به آنها است.

الهامی ادامه داد: بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی تماشاگر زیادی به خود دید و اگر حریف و ما یکی از قطب‌های فوتبال ایران بود فکر می‌کنم ورزشگاه جایی برای نشستن نداشت. این برای من جای خوشحالی دارد که هوادارانی که چند ساعت تا قائمشهر راه دارند خوشحال هستند. این برد متعلق به همه مردم شمال کشور از انزلی تا گرگان و گنبد و ساری و در راس آنها قائمشهر است. خوشحالم همه مردم امروز خوشحال هستند.

وی گفت: اگر بازی در قائمشهر برگزار می شد حس و حال دیگری داشت. جا دارد که یادی از مرحوم نادر دست‌نشان و برادر او که پدر معنوی نساجی است کنیم. از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم. او از من بیشتر زحمت کشید چرا که تیم را به لیگ برتر آورد. در این جایگاهی که الان هستیم و هم سهم دارد. نساجی تیمی با ریشه ۶۰ ساله است که دوست دارم بازیکنانم تاریخ را از این به بعد بنویسند و خوشحالم این تیم به فینال رسیده است‌ مطمئن هستم شرمنده هواداران نمی‌شویم.  من پارسال در ورزشگاه وطنی و جایگاه نادر دست‌نشان به هواداران قول دادند که اگر جنازه ام بیفتد اجازه نمی‌دهم که این تیم به لیگ پائین‌تر سقوط کند. خوشحالم که به قولم عمل کردم و امروز به فکر جایگاه بالاتری هستیم. 

الهامی گفت:  خوشحالم که دو تیم شهرستانی به فینال رسیدند و این بدعت که همیشه یک تیم از پایتخت فینالیست بود شکسته شد. الان دو تیم با اصالت آمدند که فینال را برگزار کنند.

وی در مورد درگیری اعضای دو تیم پس از بازی نیز گفت:  من درگیری ای ندیدم. پس از پایان بازی من حق دارم که روی نیمکت تیم خودم خوشحالی کنم. تیم من ۱۱۸ دقیقه زجر کشید. خوشحالی نکنم؟ این حق من است. شرایط بازی ما را تحت فشار قرار داده است. من به حدی تحت فشار بودم که هنوز روزه‌ام را باز نکردم و فقط آب خوردم. 

سرمربی نساجی گفت: امروز میزبان بودیم و هزینه آن را هم پرداخت کرده بودیم. من مطمئنم از بی احترامی از سوی نیمکت ما نبوده است. از طرفی بازی دفاعی حق حریف است همانطور که ما مقابل استقلال دفاع کردیم و نتیجه هم گرفتیم. هیچ کس نمی‌تواند از مس به خاطر این سبک بازی ایراد بگیرد. مس هدف و برنامه داشت. ما هم ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. ما هرگز از ریتم خودمان خارج نشدیم. باید فوتبال با هدفی بازی کنیم، حتی به غلط.

وی در مورد برگزاری فینال جام حذفی در تبریز گفت : این شهر همیشه یادآور روزهای خوب برای من  و سرزمین مادری من است. خوشحالم که تراکتور نیز اولین جام با مربی ایرانی‌اش را با من گرفت. خوشحالم این اتفاق دوباره رخ خواهد داد و فینال در شهری برگزار می‌شود که برای من مقدس است اما ما برای نساجی جانمان را  می‌دهیم و جام  را می‌گیریم. این جام را از تبریز برای مردم قائمشهر خواهیم برد چرا که فکر می‌کنیم این جام حق مردم شمال است‌.

وی تاکید کرد: زمانی که من در تراکتور بودم جام را برای اثبات شایستگی‌های خودم میخواستم اما به جان فرزندانم این جام را برای مردم شمال می‌خواهم خوشحالم از اینکه به فینال رفتیم.

وی در مورد اینکه در آخرین فینالی که حضور داشت اخراج شد گفت: اگر اخراج شوم و بدانم جام را می‌دهند همین الان اخراج می‌شوم./ایرنا