فرزاد حسین‌خانی؛

سرمربی مس کرمان| تمرکزمان روی بازی با ملوان بود

حرف آنلاین: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به شرایطی که برای صعود به لیگ برتر داریم تمام تمرکز و حواسمان به بازی با ملوان است و با این شرایط نمی‌توانستیم از همه داشته‌های خود در جام حذفی بهره ببریم. فرزاد حسین‌خانی پس از شکست یک بر صفر تیمش در دقیقه ۱۱۸ جام […]

حرف آنلاین: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به شرایطی که برای صعود به لیگ برتر داریم تمام تمرکز و حواسمان به بازی با ملوان است و با این شرایط نمی‌توانستیم از همه داشته‌های خود در جام حذفی بهره ببریم.

فرزاد حسین‌خانی پس از شکست یک بر صفر تیمش در دقیقه ۱۱۸ جام حذفی برابر نساجی مازندران افزود: بازی خوبی بود، از قبل هم پیش‌بینی می‌کردیم که در این بازی به مشکل خواهیم خورد اما در نهایت با یک ضربه پنالتی نتیجه را واگذار کردیم. 

وی درخصوص کم بودن هواداران مس در این مسابقه، گفت: به هر حال فاصله هواداران نساجی با تهران حدود ۲ ساعت است اما بچه های ما باید ۱۸ ساعت در راه باشند تا به ورزشگاه آزادی تهران برسند. 
سرمربی تیم فوتبال مس در واکنش به این مساله که چرا با ترکیب دوم تیمش در این مسابقه حاضر شد، گفت: در شروع فصل و جام حذفی با بازیکنان صحبت کردیم و قرار شد با همین ترکیب پیش برویم. اگر رویه را خراب می‌کردیم اعتماد بازیکنان را از دست می‌دادیم. ما دوست داشتیم در فینال جام حذفی باشیم اما صعود به لیگ برتر مهم‌تر است.بازی بسیار مهمی برابر ملوان داریم که باید با تمام توان و تمرکز در آن به میدان برویم.

حسین‌خانی درخصوص اینکه آیا دلش می‌خواست که به عنوان مربی همراه با مس راهی لیگ قهرمانان آسیا شود، تصریح کرد: باور کنید تمرکز زیادی روی صعود و قهرمانی نداشتیم.

دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۳۰ امشب سه‌شنبه، برگزار شد که طی آن تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر نساجی خاتمه یافت تا شاگردان ساکت الهامی راهی مرحله فینال شوند.
تیم فوتبال مس کرمان با ۵۱ امتیاز و با اختلاف ۵ امتیاز بعد از ملوان در رده دوم لیگ آزادگان قرار دارد./ایرنا