روزنامه روز یکشنبه – دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3369

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3369 آنچه در این شماره می خوانید …. با حضور 150 کشتی گیر داخلی و خارجی برگزار شد؛ مازندران، میزبانی شایسته در جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گروه ورزشی: هفدهمین رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شیهد سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد بهشهر طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور […]

دانلود نسخه الکترونیک روزنامه حرف مازندران شماره 3369

آنچه در این شماره می خوانید ….

با حضور 150 کشتی گیر داخلی و خارجی برگزار شد؛

مازندران، میزبانی شایسته در جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد
گروه ورزشی: هفدهمین رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شیهد سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد بهشهر طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور تیم‌هایی از ایران، گرجستان، ارمنستان و تاجیکستان و حدود 150 کشتی در شهر بهشهر مازندران برگزار شد و در پایان تیم کشورمان به‌عنوان قهرمانی دست یافت. در این رقابت ها در مجموع تیمی ۱۰ نشان این رقابت‌ها را ستاره‌های جوان کشتی ایران و مازندران به دست آوردند. در پایان این مسابقات تیم ایران با ۲۵۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب با ۲۰ و ۶ امتیاز دوم و سوم شدند. به اذعان امامی سرپرست فنی مسابقات، سطح فنی این رقابت‌ها با تلاش عوامل فنی و اجرایی در هیات کشتی مازندران و هیات کشتی شهرستان بهشهر بسیار بالا و مناسب بود.

 

 

به بهانه ششمین سالگرد شهادت شهدای مازندرانی خانطومان؛

از پرواز مدافعان حرم تا جا ماندن فرمانده

گروه فرهنگی: ۶ سالی است که از پرواز ۱۶ پرنده عاشق می‌گذرد، در این مدت آن‌ها عجیب در دل مردم نفوذ کردند و حتی از سلبریتی‌ها معروف‌تر شدند تا جایی که حتی کودک سه ساله نام تک تکشان را از بر است.
حوالی اردیبهشت ۹۵ بود که بند پوتین‌هایشان را محکم بستند، سفری در راه بود از مازندران به مقصد خانطومان، یک روستا در شهر حلب سوریه، خودشان را برای مبارزه با گروهک‌های تکفیری آماده کرده بودند، نه واهمه‌ای بود نه حس دلتنگی، آخر حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در همان حوالی واقع شده بود و عشق به بی بی همه وجودشان را پر کرده بود.