رضا علیخانی کوشکک معاون جدید عمرانی استاندار مازندران شد

با حکم وزیر کشور رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران معرفی و منصوب شد.

 

 حرف آنلاین: با پیشنهاد سیدمحمودحسینی‌پور استاندار مازندران، در حکمی از سوی وزیر کشور، رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شد و حکم خود را از معاون وزیر کشور دریافت کرد.

رضا علیخانی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است که مدیریت کمیته ترابری تحرک مرکز مطالعات و پژوهش‌های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در کارنامه او مشاهده می‌شود.
 علیخانی دکترای صنایع با گرایش مهندسی سیستم و تحقیق در عملیات دارد و سوابق مختلف فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه‌های عمرانی، لجستیک، حمل ونقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران داشته است.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین صاحب تألیفات متعدد اعم از کتب و مقالات علمی و پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و بین المللی است و در دانشگاه نیز سابقه تدریس دارد.

عضویت در انجمن مهندسی حمل ونقل ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راه های کشور و انجمن لجستیک ایران در سوابق معاون جدید استاندار مازندران دیده می‌شود.

قرار است وی دوشنبه هفته آینده به عنوان معاون عمرانی استاندار مازندران معرفی شود.

مهدی رازجویان ۱۵ اسفند ۱۳۹۷،‏ بر اساس حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر سابق کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود.